Ana SayfaSkip Navigation Links > Kartlar > Maximum Gold Kart

Maximum Gold Kart

Hem yurtiçinde hem de yurtdışında kullanılan MasterCard Gold kartın tüm geri ödemelerini TL olarak yapabilirsiniz.
Tüm harcamalarınızı TL üzerinden izlemenize olanak sağlayan ayrıcalıklı kredi kartı


​Maximum Gold Kart ile Türkiye çapında sayısı 200.000’i aşan Maximum üye işyerinde taksitli alışveriş yapabilir, böylece ihtiyaçlarınızı ertelemeden eşit taksitler halinde kolayca geri ödeyebilirsiniz. Ayrıca, alışverişlerinizden MaxiPuan kazanıp, biriktirdiğiniz MaxiPuan’larla Maximum üye işyerlerinde bedava alışveriş yapabilirsiniz.

Maximum Gold Kart Mastercard tipinde olduğundan yurtiçinde ve yurtdışında Mastercard amblemini taşıyan tüm noktalarda geçerlidir. Üstelik yurtdışında yaptığınız alışverişlerinizden de MaxiPuan kazanabilirsiniz. Kartınız için TL/USD, TL/EURO veya TL/USD/EURO hesap özeti tercihinde bulunmanız durumunda yurtdışında gerçekleştirilen alışveriş işlemleri, ilgili yabancı para biriminden kartlara borç kaydedilir. Maximum Kart’ınızı yurtdışında kullandığınızda ve USD ve/veya EURdöviz cinsinden hesap özeti tercihinde bulunduğunuz alışverişleriniz ayrı bir hesap özeti ile tarafınıza bildirilir. Böylece yurtdışı alışverişlerinizi toplam döviz borcu üzerinden ödeyebilirsiniz. 

Kredi kartınızın hesap özeti para birimini TL, TL/USD, TL/EUR veya TL/USD/EUR olarak belirleyebilir, ilgili döviz cinsinden hesap özeti borcunuzu son ödeme tarihine kadar söz konusu döviz cinsinden ödeyebilirsiniz. Buna ilaveten; yabancı para hesap özetlerinizdeki borç tutarının son ödeme tarihinde ödenmemesi durumunda, borcunuz yabancı para olarak izlenmeyecek, ve Bankamız Gişe Döviz Satış kurundan TL’ye dönüştürülerek TL üzerinden izlenecektir.
 
Ayrıca nakit ihtiyaçlarınızda da Maximum Gold Kart’ınız 7 gün / 24 saat, her an yanınızda! Dilerseniz Maximum Gold Kart’ınızla nakit avans çekebilir ya da taksitli nakit avans hizmetimizle nakit kullanımlarınızda geri ödemelerinizi 12 aya varan vadelerle ve eşit taksitler halinde kolaylıkla yapabilirsiniz.

Maximum Gold Kart’ınız ile tüm Bankamatiklerden vadesiz hesabınıza ulaşabilir, Bankamatik Kartınızla yaptığınız para çekme, para yatırma ve daha birçok işlemi Maximum Gold Kart’ınızla da yapabilirsiniz.

Maximum Gold Kart’ınızın tüm özellik ve ayrıcalıkları

Maximum Gold Kart’a sahip olmak için size en yakın İş Bankası Şubesine uğrayarak başvuru formunu doldurabilirsiniz.


Aşağıda tanımlanan hizmetlerden yararlanma hakkı, araç çekme ve kurtarma hizmetleri dışında Daimi İkametgah'dan 25 km. uzakta yürürlüğe girecektir. Altı çizilen bu hizmetler için herhangi bir kilometre kısıtlaması yoktur. Araç yardım hizmetlerinden yararlanılabilmesi için kart sahibi ile ruhsat sahibinin aynı kişi olması gerekmektedir. Konut Teminatları Daimi İkametgah'ta verilmektedir.

Araç Yardım Hizmetleri


Aracın Çekilmesi ve Kurtarılması: Aracın* arızalanması ya da bir kazaya uğraması durumunda** en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise çekilmesi ve çekici masraflarının ödenmesi hizmetidir. Bir karayolunda giderken aracın devrilme veya şarampole yuvarlanması nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması için gerekli organizasyon 100 USD limite kadar sağlanmaktadır.

Söz konusu hizmet kapsamında, aracın tamir masrafları kart hamiline aittir.

*Motosiklet, hafif ticari, ağır ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.
**Benzin bitmesi, anahtar kaybı, anahtarın araç içerisinde unutulması hizmet kapsamı dışındadır.

Aracın Arızalanması veya Kaza Yapması Nedeniyle Konaklama veya Seyahat: Müşterinin ikamet ili dışında arızalanan veya kaza yapan aracının hareket edememesi 48 saati geçiyor ise müşterinin sürekli yaşadığı ikametgâhına ya da gitmek istediği başka bir yere (bu yere gidiş ücretinin sürekli ikametgahına eşit ya da daha az olması kaydıyla) ulaşması için bölge şartlarına göre tren, otobüs bileti ya da karayolu ile 6 saati aşan mesafelerde (dönüş mesafesi 500 km'den fazla ise) uçak bileti masrafları karşılanmaktadır.
Yukarıda sunulan seçeneklere rağmen yoluna devam etmeden aracın tamirinin beklenmek istenilmesi durumunda, arıza 24 saat içinde tamir edilemezse, kart hamilinin azami 3 gece ve gecelik en fazla 50 USD olmak üzere bir otelde konaklaması sağlanmaktadır. Konaklama hizmetinden faydalanan müşteri eve dönüş veya yolculuğa devam etmek için ulaşım hizmetinden faydalanamaz.
-Otel masrafları oda kahvaltı ile sınırlıdır. Konaklama hizmetinden yararlanan müşteri, eve dönüş veya yolculuğa devam etmek için ulaşım hizmetinden faydalanamaz.

Aracın Geri Getirilmesi için Seyahat: Müşteri ikametgah adresine geri getirildiğinde veya gitmeyi amaçladığı yere doğru gönderildiğinde ve tamir süresi 72 saati aşan arızalı veya kazalı araç onarım için ikamet ili dışındaki onarım yerinde bırakılıyorsa onarılmış aracın müşterinin ikametgah adresine geri getirilmesi için müşterinin veya müşteri tarafından belirlenmiş herhangi bir kişinin otobüs veya ekonomi sınıfı uçak gidiş bileti masraflar karşılanmaktadır.

Profesyonel Sürücü Hizmeti: Seyahat sırasında aracı kullanmayı imkansız kılan hastalık veya kaza geçirilmesi ya da vefat durumu halinde araçta bulunan diğer kişiler aracı kullanamayacak durumdaysa, araçta bulunanları eve veya seyahat için planlanan yere götürmek üzere profesyonel bir sürücü temin edilmektedir. Bir sürücü sağlanması durumunda aracın yakıt tüketimi, gereçleri, gemi ile geçişler ve ücretli otoyol bedelleri müşteri tarafından karşılanır.

Konut Yardımı

Tesisat: Müşterinin ikametgahının dahili temiz su tesisatının patlaması veya arızası nedeniyle çözüm gerektiren problemlerde bir tesisatçı, müşterinin onayı durumunda daimi ikametgahına gönderilecektir. Dahili tesisat ikametgaha ait su saatinden başlayıp musluklara kadar olan kısmı kapsar. Görevlendirilen tesisatçının yol, işçilik ve malzeme masrafları iki olay için ve olay başına 50 USD limit dahilinde karşılanmaktadır.Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak tesisatçıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnai durumlar:
- Her türlü musluk, vana, armatür problemleri, sifon-rezervuar problemleri,
- Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, (tamir için yapılması kaçınılmaz olan tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olanlar dahil)
- Su borularına bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin arızalanması nedeni ile gereken değişimi veya tamiri,
- Konutun bulunduğu binaya veya üçüncü şahıslara ait tesisat problemleri,
- Sonradan ilave edilen sıva üzeri tesisat
- Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması teminat dışıdır.

Elektrik: Evin elektrik tesisatında, eve ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadar olan kısımlarda meydana gelebilecek arızalarda daimi ikametgaha elektrikçi gönderimi sağlanmaktadır. Görevlendirilen elektrikçinin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak elektrikçiye ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnalar:
- Elektrik kaynağından yararlanılmasını sağlayan materyaller (lamba, duy, flüoresan lambası, priz, elektrik düğmesi vb)
- Elektrikli aletler, ısıtıcı, havalandırma tesisatı, elektrik kaynağı ile çalışan tüm aletler (beyaz eşya vb)
-Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan arıza ve hasarın tamiri
-Elektrik tesisatının çok eski ve tamir edilemeyecek durumda olması teminat dışıdır.

Anahtar: Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması, unutulması veya kaybedilmesine bağlı olarak eve girilememesi durumunda, ikametgahın bulunduğu bölgeye anlaşmalı bir çilingir gönderilmektedir.

*Hizmet sağlayan firma, çilingir hizmeti sunumunda gerekli görmesi halinde ikametgahta ikamet edildiğinin ispatı amaçlı 2 yol izlemektedir. Söz konusu ispatın sağlanamaması durumunda hizmet verilmemektedir.
1. İkametgah kapısı, bina yöneticisi, kapıcısı veya site bekçisi eşliğinde açılacaktır.
2. Hizmet sağlayıcı kapının açılması öncesi tapu, fatura vb. ile kimlik kontrolü talep edebilmektedir.

Görevlendirilen çilingirin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak çilingire ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.
Kilit değiştirilmesi, anahtar yaptırılması gibi masraflar teminat kapsamı dışındadır.

Cam İşleri: Evin dış cephesinde bulunan camların hasar görmesi (kırılma veya çatlama) durumunda daimi ikametgaha anlaşmalı camcı gönderimi sağlanmaktadır.
Görevlendirilen camcının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 50 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak camcıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.

Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu: Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her durum için aşağıda sayılan iş kolları hakkında bilgi alınabilmekte veya talep doğrultusunda ilgili teknisyenlerin kart hamillerine ulaştırılması sağlanmaktadır. Bu hizmetlerden yararlanılması durumunda oluşacak masraflar, kart hamilince doğrudan teknik servis elemanına yapılmaktadır. Söz konusu hizmet elektrik, anahtar, duvar işleri, cam, boya, marangoz, TV anteni/anten/ bağlantı, halı yıkama firmaları, ilaçlama şirketleri, temizlik şirketleri, evden eve nakliyat şirketleri, güvenlik şirketleri, çelik kapı, ısıtma ve havalandırma(doğalgaz tesisatı hariç), yer döşeme(fayans, kalebodur ahşap işleri), tavan kaplama, çatı tamir işleri, PVC alüminyum doğrama işlerini kapsamaktadır.

Bilgi ve Organizasyon Servisi


Seyahat Bilgi Hattı: Seyahatiniz öncesi aramanız halinde seyahatiniz hakkında bilgi alabilir siniz. Turistik bilgiler (vize, pasaport, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler), hava durumu, bankalar, seyahat acenteleri, havayolları ve havaalanları hakkında ön bilgi verilir.

Trafik, Yol Meteoroloji, Bilgi Hattı: Bulunduğunuz yerde gideceğiniz yol üzerindeki veya seyahat edeceğiniz yerde trafik yol durumu, hava durumu hakkında 7/24 bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

Ulaşım Araçları ile İlgili Bilgiler: Talebiniz üzerine havayolu şirketleri, denizcilik işletmeleri, karayolu şirketleri, yat işletmeleri, demiryolu seferleri, rent a car şirketleri (profesyonel sürücü hizmeti) ile ilgili adres ve telefon bilgileri bildirilmekte, mümkün olan durumlarda rezervasyon işlemi kart hamili adına gerçekleştirilmektedir.

Restoran Rezervasyon ve Bilgi Servisi: Talep etmeniz halinde her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilmekte ve dilerseniz rezervasyon yaptırılmaktadır.

Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Talep etmeniz halinde yerli ve yabancı ülkelerdeki oteller hakkında bilgi verilmekte ve dilerseniz rezervasyon yaptırılmaktadır.

Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Tüm Türkiye’de bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü sinema, konser, tiyatro, müze, spor karşılaşmaları, müzikal, bale ve opera ile ilgili bilgi verilmektedir. Ayrıca kontenjan bulunması halinde rezervasyon yapılmaktadır. Hizmetten kaynaklanan her türlü masraf tarafınıza aittir.

Veteriner Bilgi Hattı: Evcil hayvanlarınız için özel danışma hizmeti ve bunun yanı sıra size en yakın veterinere ait telefon ve adres bilgileri sunulur. Evcil hayvan otel ve pansiyon bilgileri, evcil hayvan bakım ve gereklilikleri, bakım ürünleri ve nerelerden temin edilebileceği(oyuncaklar, sepetler, aksesuarlar vb), evcil hayvan ile seyahat prosedürünün gereklilikleri (uçak, otobüs, araç vb), evcil hayvanlar için yurtdışına giriş ve çıkışlarda izinler ve/veya transit ülkelerince istenen diğer belgeler, evcil hayvan geçerli aşı ve sağlık sertifikası ve prosedürü, sağlıklı garantili evcil hayvan satış yerleri, Pet aksesuarları, profesyonel mamalar, yemler, pet kuaförleri (tıraş, banyo ve medikal banyo) gibi bilgiler paylaşılmaktadır.


Özel Günler İçin Parti Organizasyonları: Talebiniz halinde parti organizasyonları için gereken organizasyon şirketleri, catering firmaları, dj ekipmanları, ses ve ışık sistemi kiralama, mekan kiralama, kostüm kiralama bilgileri hakkında danışmanlık hizmeti verilmektedir. Hizmetten yararlanmanız durumunda oluşacak masraflar tarafınızca karşılanacaktır.

Çiçek Gönderimi: Dilerseniz çiçek gönderimi ile ilgili organizasyonun yapılması sağlanır. Sunulan hizmet organizasyondan ibarettir.

Limuzin ve Şoför Kiralama Hizmetleri: Talebinize bağlı olarak kiralanmak istenen limuzin ve şoför kiralama firmaları hakkında adres ve telefon bilgisi paylaşılmakta ve talep etmeniz halinde rezervasyon yapılmaktadır. Yalnızca İstanbul içerisinde limuzin kiralama organizasyonu da yapılmaktadır. Sunulan hizmetten yararlanılması durumunda oluşan masraflar tarafınıza aittir.

İş Organizasyonları: İş gereçleri ve ihtiyaçları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri) gibi işle ilgili malzemelere ait masraflar kart hamiline ait olmak üzere organizasyon hizmeti sağlanmaktadır.

Diğer Bilgi Hizmetleri: Jandarma, polis, belediye, bakanlıklar, bankalar, meslek odaları, haber ajanslarına ait vs. telefon ve adresleri ile tüm beyaz ve elektrikli ev eşyası üreticilerinin bayii ve servislerine ait telefon hizmetleri talep edilmesi halinde kart hamiline bildirilmektedir.

 
Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.
 
Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigortalı hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.


 

Teminat Dışı Kalan Haller

1) Konut içerisinde müşteri tarafından kasıtlı olarak gerçekleştirilen hasarlar
2) Olağanüstü hal, sıkıyönetim, terörizm ambargo, darbe, savaş istila, yabancı düşmanların hareketleri, düşmanlıklar (savaş ilan edilmiş olmasa bile), iç savaş, ayaklanma, ihtilal (askeri veya yerel vs), isyan, askeri yahut gasp edilmiş iktidar, kargaşa yahut sivil başkaldırmadan doğrudan ya da dolaylı olarak kaynaklanan ve bunlar dolasıyıyla meydana gelen kayıp ve zarar
3) Anlaşmalı firmanın neden olması durumu hariç mülkiyette meydana gelen her türlü zarar, kayıp ve bunlardan doğan masraflar
4) Her türlü nükleer yakıt veya nükleer yakıt yakımından kaynaklanan radyoaktivite ile iyonlaştıran yayılma veya bulaşma
5) Her türlü patlayıcı nükleer bileşiminden kaynaklanan hasarlar.
6) Deprem, yangın, sel, yıldırım, nükleer tehlike vs nedeniyle oluşan hasarlar
7) Türkiye dışında vuku bulan arızalar, kazalar ve çalınmalar
8) Toplam yüklenmiş ağırlığı 3,5 tondan fazla olan araçlar
9) 125 cc’den küçük olan araçlar, motosikletler,
10) Kişiler ve eşyaların pahalı taşımacılığı için kullanılan araçlar
11) Hayvanlar, tekneler gibi malların taşımacılığı için özel olarak düzenlenmiş araçlar
12) Müşterinin bilgisi dahilinde yanlış yakıt kullanımından kaynaklanan bozulmalar
13) Araç anahtarının kaybı ve aracın içinde bagajda anahtar unutulması
14) Bakım eksikliğinden kaynaklanan bozulmalar
15) Aracın tüketim ve geçiş masrafları ile köprü ve yol paraları
16) Aracın onarım masrafları
17) İnsan beraberinde olmayan bagajın taşınması
18) Enkaz olarak belirlenen araçların taşınması veya geri getirilmesi
19) Kalan değer, geri getirme masrafından daha düşük olan araçların geri getirilmesi
20) Kontratın geçerlilik döneminden önce veya sonra vuku bulan her olay
21) Hangi türden olursa olsun tüm tıbbi masraflar
22) Müşterinin yolculuk durumunda tehlike arz edebilecek, bilinen patolojik durumları
23) Mesleki tedaviler, kaplıca tedavileri, dinlenme ve nekahet kuruluşlarında kalışlar
24) Daha önce toprağa verilmiş naaşların yaşamlarındaki ikamet adreslerine geri gönderilmesi hizmetleri kapsam dışıdır.

Acil Nakit Avans Ödemesi ve Kart Yenilemesi: Yurtdışında kredi kartınızı kaybetmeniz veya çaldırmanız durumunda, MasterCard Global Service'i aramanız yeterlidir. Bu koşullarda size, 5.000 ABD Doları'na kadar nakit avans verilir ve 48 saat içinde kartınız yenilenir. (Ücretsiz olarak ulaşılan telefon, yılın 365 günü, günün 24 saati hemen hemen tüm dillerde bu hizmeti vermektedir.)

 
MasterCard Yurtdışı Acil Hizmetlerinden yararlanabilmek için aşağıdaki telefon numaralarını arayabilirsiniz.
 
ABD: 1-636-722-7111
Almanya: 0800-819-1040
Avustralya: 1800-120-113
Fransa: 0-800-90-1387
Güney Afrika: 0800-990418
Hollanda: 0800-022-5821
İngiltere: 0800-96-4767
İsrail: 180-941-8873
İsviçre: 0800-89-7092
İtalya: 800-870-866
Japonya: 00531-11-3886
Kanada: 1-800-307-7309
Yunanistan: 00-800-11-887-0303
Diğer ülkeler: 1-636-722-7111
​Kaybolma ve Çalınma Sigortası: Kartınız kaybolur veya çalınırsa, en yakın İş Bankası Şubesine başvurun ya da 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayın. Kartınız, bildirim tarihinin bir gün öncesinden başlamak üzere teminat altındadır.

Alışveriş Sigortası: Kredi kartınızla alacağınız ürünler, kayıp ve hasara karşı hasar ödemesi kapsamındadır.
 
Maximum Kart'a Başvurun