​Türk Tabipleri Birliği üyesi doktorlarımız, İş Bankası’nın kendilerine özel tasarladığı ve dünyanın her yerinde farklı ayrıcalıklar sunan Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart ile iş ve sosyal yaşamlarının her anında kendilerini ayrıcalıklı hissedecek.


Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart başvurunuzu şubelerimizden yapabilir ya da TTB yazıp bir boşluk bırakarak TCKN’niz boşluk doğum tarihinizi (GGAAYY olacak şekilde) 4402’ye SMS ile gönderebilirsiniz.

​​​
• Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart, Maximum Platinum Kart ailesinin sahip olduğu tüm özellik ve ayrıcalıkları bünyesinde barındırmaktadır. Platinum Kart hakkında detaylı bilgi.
• Maximum Platinum Kart’a sunulan tüm kampanya ve ayrıcalıklardan Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart’ınızla da faydalanabilirsiniz.
• Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart’ınızla yıllık 60.000 TL’lik alışveriş yaparsanız her yıl ilave 450 TL MaxiPuan kazanırsınız.*
• Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart’ınız için ilk yıl kart ücreti ödemezsiniz. Üstelik ikinci yılın başında ve sonraki yıllarda da TTB Platinum Kart’ınız ile yapılan bir önceki yıla ilişkin harcama tutarının 12.000 TL’yi aşması durumunda kart ücreti ödememeye devam edersiniz.*
• Alışverişlerinizden MaxiPuan kazanabilir, kazandığınız MaxiPuanlarla Maximum üye işyerlerinde alışveriş yapabilirsiniz. Üstelik alışverişlerinizi Türkiye çapında sayısı 600.000’i aşan Maximum üye işyerinde taksitlendirebilir ve kolayca ödeyebilirsiniz.
• Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart ile 50 TL ve üzeri peşin alışverişlerinizi hesap kesim tarihine kadar taksitlendirebilir ya da ödemesini erteleyebilirsiniz.
• İstanbul ve Ankara’da bulunan MAC, İstanbul, Antalya, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Eskişehir, Muğla, Kocaeli, Sakarya, Mersin ve Samsun’daki MACFit kulüplerinde yıllık üyeliklerde 12 taksit  imkânından faydalanabilirsiniz.​



Türk Tabipleri Birliği Platinum Kart’ın yanı sıra, İş Bankası’nın siz doktorlara sunduğu Doktorlara Özel Hizmet Paketi ile tüm bankacılık işlemlerinizde zaman kazanabilir ve size özel ayrıcalıklardan yararlanabilirsiniz.

* TTB Platinum Kart’ına yalnızca TTB üyesi doktorlarımız başvurabilecektir. TTB Platinum Kart sahiplerine özel sunulan kart ücreti istisnası ve hediye MaxiPuan avantajı TTB ile var olan protokol süresince ve kart sahibinin TTB üyeliği devam ettiği sürece yalnızca TTB Platinum Kart ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.  Hediye 150 TL MaxiPuan uygulamasından sadece asıl kart sahipleri yararlanabilecek olup; yıllık 20.000 TL’lik alışverişlerin TTB Platinum Kart’ın kullanıma açılmasından itibaren 12 aylık dönemlerde yapılması gerekmektedir. Hediye MaxiPuan uygulaması kredi kartı bazında değil müşteri bazındadır ve bir müşteri yılda en fazla bir kez bu uygulamadan yararlanabilecektir. Türkiye İş Bankası A.Ş. kartın özelliklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.   



**SMS ile başvurularda Bankamıza gönderilen her bir SMS için GSM operatörleri tarafından 1 SMS karşılığı ücret tahsil edilmektedir. 



Kredi Kartı Başvurunuz kapsamında, Türkiye İş Bankası A.Ş. tarafından kişisel verilerinizin; işlenme ve aktarılma amacı, toplanma yöntemi, hukuki sebebi ve haklarınıza ilişkin olarak internet sitemizde yer alan https://www.isbank.com.tr/gizlilik-politikamiz​​ linkinden ulaşabileceğiniz aydınlatma metnimizden ayrıntılı olarak bilgi edinebilirsiniz.​​


• Aşağıda tanımlanan hizmetlerden yararlanma hakkı, araç çekme ve kurtarma hizmetleri dışında Daimi İkametgah'dan 25 km. uzakta yürürlüğe girecektir. Altı çizilen bu hizmetler için herhangi bir kilometre kısıtlaması yoktur.Araç yardım hizmetlerinden yararlanılabilmesi için kart sahibi ile ruhsat sahibinin aynı kişi olması gerekmektedir. Konut Teminatları Daimi İkametgah'ta verilmektedir.

 
Araç Yardım Hizmetleri:
 
Aracın Çekilmesi ve Kurtarılması: Aracın* arızalanması ya da bir kazaya uğraması durumunda** en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise çekilmesiyle çekici masraflarının ödenmesi hizmetidir. Bir karayolunda giderken aracın devrilme veya şarampole yuvarlanması nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması için gerekli organizasyon 150 USD limite kadar sağlanmaktadır.

Söz konusu hizmet kapsamında, aracın tamir masrafları kart hamiline aittir.
*Motosiklet, hafif ticari, ağır ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.
**Benzin bitmesi, anahtar kaybı, anahtarın araç içerisinde unutulması hizmet kapsamı dışındadır.
 
Aracın Arızalanması veya Kaza Yapması Nedeniyle Konaklama veya Seyahat: Müşterinin ikamet ili dışında arızalanan veya kaza yapan aracının hareket edememesi 48 saati geçiyor ise müşterinin sürekli yaşadığı ikametgâhına ya da gitmek istediği başka bir yere (bu yere gidiş ücretinin sürekli ikametgahına eşit ya da daha az olması kaydıyla) ulaşması için bölge şartlarına göre tren, otobüs bileti ya da karayolu ile 6 saati aşan mesafelerde (dönüş mesafesi 500 km’den fazla ise) uçak bileti masrafları karşılanmaktadır.
 
Yukarıda sunulan seçeneklere rağmen yoluna devam etmeden aracın tamirinin beklenmek istenilmesi durumunda, arıza 24 saat içinde tamir edilemezse, kart hamilinin 4* veya 5* otelde konaklaması sağlanmaktadır.

Konaklama hizmetinden faydalanan müşteri eve dönüş veya yolculuğa devam etmek için ulaşım hizmetinden faydalanamaz.
 
Aracın Geri Getirilmesi için Seyahat: Aracın tamir süresi arızalanmayı izleyen 72 saati aşarsa tamir edilmiş aracın alınması için kart hamilinin veya tayin edeceği bir kişinin aracın bulunduğu yere kadar otobüs veya ekonomi sınıfı uçak gidiş bileti masraflar karşılanmaktadır.
 
Profesyonel Sürücü Hizmeti: Seyahat sırasında aracı kullanmayı imkansız kılan hastalık veya kaza geçirilmesi ya da vefat durumu halinde araçta bulunan diğer kişiler aracı kullanamayacak durumdaysa, araçta bulunanları eve veya seyahat için planlanan yere götürmek üzere profesyonel bir sürücü temin edilmektedir.  Bir sürücü sağlanması durumunda aracın yakıt tüketimi, gereçleri, gemi ile geçişler ve ücretli otoyol bedelleri müşteri tarafından karşılanır.

Araç Trafik Muayene Organizasyonu: Sadece binek ve hafif ticari araçların trafik muayene işlemleri (ilgili aracın Türkiye’de kayıtlı, 3.500 kg’dan az ve ruhsatta hususi oto cinsi olarak belirtilmiş bir araç olması koşuluyla) İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Adana il sınırları içerisinde olmak üzere kart hamilleri yerine organize edilmektedir. Gerekli olan belge ve araç gereçlerin temin edilmesi konusunda kart hamiline yardımcı olunmakta; görevlendirilen bir şoför ya da çekici vasıtasıyla araç teslim alınmakta, trafik muayenesine götürülmesi ve geri getirilmesi sağlanmaktadır. Vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu ve ya trafik sigortası eksiği, aracın işleminin yapılması sonucu oluşacak benzin tutarı ve diğer ek giderler kart hamilinin sorumluluğundadır.

FERDİ YARDIM HİZMETLERİ

• Aşağıda tanımlanan hizmetlerden yararlanma hakkı, Daimi İkametgahtan 25 km. uzakta ve en fazla birbirini izleyen 60 güne kadar seyahat edilmekte ise tüm Türkiye'de temin edilecektir.
 
Taburcu Olduktan Sonra İkametgaha Nakil Organizasyonu: Taburcu olduğunuzda, eve dönüşünüz en uygun koşullarda sağlanır ve masraflarınız karşılanır. Naklin yapılabilmesi için tedavi eden doktorun düzenleyeceği tıbbi rapora ihtiyaç duyulmaktadır.
Bu hizmet, ancak evinize geri dönüşünüz için önceden öngörülemeyen hallerin ya da öngörülmüş olan olanakların artık geçerli olmaması durumunda sağlanmaktadır.
 
Kart Sahibinin Tedavisi Nedeniyle Refakatçinin Seyahati ve Konaklaması: Eğer sağlık durumunuz 5 günden fazla hastanede kalmanızı gerektiriyorsa, refakatçinizin hastanenin bulunduğu yere seyahat masrafları karşılanır. Diğer taraftan, refakatçinizin en fazla 5 gece ile sınırlı olmak üzere ve gecelik azami 100 ABD Doları'na kadar 3 veya 4 yıldızlı oda kahvaltı otel masrafları karşılanmaktadır.
 
Vefat Eden Sigortalının ve Eşlik Eden Birinci Derece Aile Üyelerinin Nakli: Vefat durumunda ise cenazenin vefat yerinden kanuni ikametgâhına veya buna denk bir adrese taşınmasıyla ilgili tüm işlemlerin organize edilmesi ve idari işlemlerin yerine getirilmesi sağlanır. (Eşlik eden birinci derece aile üyelerinin evlerine dönüşünün temini ve masrafların karşılanması da bu hizmet kapsamındadır).
Cenaze töreni ve defin masrafları teminat kapsamında değildir.
 
Acil Mesajların İletilmesi: Talep etmeniz halinde, yukarıda belirtilen maddeler kapsamına giren durumlarda acil ve gerekli mesajlarınızın ilgili yerlere ve kişilere iletilmesi sağlanır.
 
Ev Yardım
 
Tesisat: Müşterinin ikametgahının dahili temiz su tesisatının patlaması veya arızası nedeniyle çözüm gerektiren problemlerde bir tesisatçı, müşterinin onayı durumunda daimi ikametgahına gönderilecektir. Dahili tesisat ikametgaha ait su saatinden başlayıp musluklara kadar olan kısmı kapsar. Görevlendirilen tesisatçının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak tesisatçıya yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnai durumlar:
- Her türlü musluk, vana, armatür problemleri, sifon-rezervuar problemleri,
- Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, (tamir için yapılması kaçınılmaz olan tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olanlar dahil)
- Su borularına bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin arızalanması nedeni ile gereken değişimi veya tamiri,
- Konutun bulunduğu binaya veya üçüncü şahıslara ait tesisat problemleri,
- Sonradan ilave edilen sıva üzeri tesisat
- Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması teminat dışıdır.

Elektrik: Evin elektrik tesisatında, eve ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadar olan kısımlarda meydana gelebilecek arızalarda daimi ikametgâha elektrikçi gönderimi sağlanmaktadır. Görevlendirilen elektrikçinin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dâhilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak elektrikçiye yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.
İstisnalar:
- Elektrik kaynağından yararlanılmasını sağlayan materyaller (lamba, duy, flüoresan lambası, priz, elektrik düğmesi vb.)
- Elektrikli aletler, ısıtıcı, havalandırma tesisatı, elektrik kaynağı ile çalışan tüm aletler (beyaz eşya vb.)
 
Anahtar: Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması, unutulması veya kaybedilmesine bağlı olarak eve girilememesi durumunda, ikametgâhın bulunduğu bölgeye anlaşmalı bir çilingir gönderilmektedir.
• Hizmet sağlayan firma, çilingir hizmeti sunumunda gerekli görmesi halinde ikametgâhta ikamet edildiğinin ispatı amaçlı 2 yol izlemektedir. Söz konusu ispatın sağlanamaması durumunda hizmet verilmemektedir.

1. İkametgâh kapısı, bina yöneticisi, kapıcısı veya site bekçisi eşliğinde açılacaktır.
2. Hizmet sağlayıcı kapının açılması öncesi tapu, fatura vb. ile kimlik kontrolü talep edebilmektedir.
Görevlendirilen çilingirin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak çilingire yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.
Kilit değiştirilmesi, anahtar yaptırılması gibi masraflar teminat kapsamı dışındadır.

Cam İşleri: Evin dış cephesinde bulunan camların hasar görmesi (kırılma veya çatlama) durumunda daimi ikametgaha anlaşmalı camcı gönderimi sağlanmaktadır.
Görevlendirilen camcının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak camcıya yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.
 
Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu: Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her durum için aşağıda sayılan iş kolları hakkında bilgi alınabilmekte veya talep doğrultusunda ilgili teknisyenlerin kart hamillerine ulaştırılması sağlanmaktadır. Bu hizmetlerden yararlanılması durumunda oluşacak masraflar, kart hamilince doğrudan teknik servis elemanına yapılmaktadır. Söz konusu hizmet elektrik, anahtar, duvar işleri, cam, boya, marangoz, TV anteni/anten/ bağlantı, halı yıkama firmaları, ilaçlama şirketleri, temizlik şirketleri, evden eve nakliyat şirketleri, güvenlik şirketleri, çelik kapı, ısıtma ve havalandırma(doğalgaz tesisatı hariç), yer döşeme(fayans, kalebodur ahşap işleri), tavan kaplama, çatı tamir işleri, PVC alüminyum doğrama işlerini kapsamaktadır.
 
Bilgi ve Organizasyon Servisi
 
Seyahat Bilgi Hattı: Seyahatiniz öncesi aramanız halinde seyahatiniz hakkında bilgi alabilir siniz.  Turistik bilgiler (vize, pasaport, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler), hava durumu, bankalar, seyahat acenteleri, havayolları ve havaalanları hakkında ön bilgi verilir.
 
Trafik, Yol Meteoroloji, Bilgi Hattı: Bulunduğunuz yerde gideceğiniz yol üzerindeki veya seyahat edeceğiniz yerde trafik yol durumu, hava durumu hakkında 7/24 bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibrettir.
 
Ulaşım Araçları ile İlgili Bilgiler: Talebiniz üzerine havayolu şirketleri, denizcilik işletmeleri, karayolu şirketleri, yat işletmeleri, demiryolu seferleri, rent a car şirketleri(profesyonel sürücü hizmeti) ile ilgili adres ve telefon bilgileri bildirilmekte, mümkün olan durumlarda rezervasyon işlemi kart hamili adına gerçekleştirilmektedir.
 
Restoran Rezervasyon ve Bilgi Servisi: Talep etmeniz halinde her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilmekte ve dilerseniz rezervasyon yaptırılmaktadır.
 
Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Talep etmeniz halinde yerli ve yabancı ülkelerdeki oteller hakkında bilgi verilmekte ve dilerseniz rezervasyon yaptırılmaktadır.
 
Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Tüm Türkiye’de bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü sinema, konser, tiyatro, müze, spor karşılaşmaları, müzikal, bale ve opera ile ilgili bilgi verilmektedir.  Ayrıca kontenjan bulunması halinde rezervasyon yapılmaktadır. Hizmetten kaynaklanan her türlü masraf tarafınıza aittir.
 
Veteriner Bilgi Hattı: Evcil hayvanlarınız için özel danışma hizmeti ve bunun yanı sıra size en yakın veterinere ait telefon ve adres bilgileri sunulur. Evcil hayvan otel ve pansiyon bilgileri, evcil hayvan bakım ve gereklilikleri, bakım ürünleri ve nerelerden temin edilebileceği(oyuncaklar, sepetler, aksesuarlar vb.), evcil hayvan ile seyahat prosedürünün gereklilikleri (uçak, otobüs, araç vb), evcil hayvanlar için yurt dışına giriş ve çıkışlarda izinler ve/veya transit ülkelerince istenen diğer belgeler, evcil hayvan geçerli aşı ve sağlık sertifikası ve prosedürü, sağlıklı garantili evcil hayvan satış yerleri, Pet aksesuarları, profesyonel mamalar, yemler, pet kuaförleri (tıraş, banyo ve medikal banyo) gibi bilgiler paylaşılmaktadır.
 
Özel Günler İçin Parti Organizasyonları: Talebiniz halinde parti organizasyonları için gereken organizasyon şirketleri, catering firmaları, dj ekipmanları, ses ve ışık sistemi kiralama, mekan kiralama, kostüm kiralama bilgileri hakkında danışmanlık hizmeti verilmektedir. Hizmetten yararlanmanız durumunda oluşacak masraflar tarafınızca karşılanacaktır.
 
Çiçek Gönderimi: Dilerseniz çiçek gönderimi ile ilgili organizasyonun yapılması sağlanır. Sunulan hizmet organizasyondan ibarettir.

Limuzin ve Şoför Kiralama Hizmetleri: Talebinize bağlı olarak kiralanmak istenen limuzin ve şoför kiralama firmaları hakkında adres ve telefon bilgisi paylaşılmakta ve talep etmeniz halinde rezervasyon yapılmaktadır. Yalnızca İstanbul içerisinde limuzin kiralama organizasyonu da yapılmaktadır. Sunulan hizmetten yararlanılması durumunda oluşan masraflar tarafınıza aittir.

İş Organizasyonları: İş gereçleri ve ihtiyaçları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri) gibi işle ilgili malzemelere ait masraflar kart hamiline ait olmak üzere organizasyon hizmeti sağlanmaktadır.
 
Diğer Bilgi Hizmetleri: Jandarma, polis, belediye, bakanlıklar, bankalar, meslek odaları, haber ajanslarına ait vs. telefon ve adresleri ile tüm beyaz ve elektrikli ev eşyası üreticilerinin bayii ve servislerine ait telefon hizmetleri talep edilmesi halinde kart hamiline bildirilmektedir.

Teminat Dışı Kalan Haller
 
1) Konut içerisinde müşteri tarafından kasıtlı olarak gerçekleştirilen hasarlar
2) Olağanüstü hal, sıkıyönetim, terörizm ambargo, darbe, savaş istila, yabancı düşmanların hareketleri, düşmanlıklar (savaş ilan edilmiş olmasa bile), iç savaş, ayaklanma, ihtilal (askeri veya yerel vs), isyan, askeri yahut gasp edilmiş iktidar, kargaşa yahut sivil başkaldırmadan doğrudan ya da dolaylı olarak kaynaklanan ve bunlar dolayısıyla meydana gelen kayıp ve zarar
3) Anlaşmalı firmanın neden olması durumu hariç mülkiyette meydana gelen her türlü zarar, kayıp ve bunlardan doğan masraflar
4) Her türlü nükleer yakıt veya nükleer yakıt yakımından kaynaklanan radyoaktivite ile iyonlaştıran yayılma veya bulaşma
5) Her türlü patlayıcı nükleer bileşiminden kaynaklanan hasarlar
6) Deprem, yangın, sel, yıldırım, nükleer tehlike vs. nedeniyle oluşan hasarlar
7) Türkiye dışında vuku bulan arızalar, kazalar ve çalınmalar
8) Toplam yüklenmiş ağırlığı 3,5 tondan fazla olan araçlar
9) 125 cc’den küçük olan araçlar, motosikletler
10) Kişiler ve eşyaların pahalı taşımacılığı için kullanılan araçlar
11) Hayvanlar, tekneler gibi malların taşımacılığı için özel olarak düzenlenmiş araçlar
12) Müşterinin bilgisi dahilinde yanlış yakıt kullanımından kaynaklanan bozulmalar
13) Araç anahtarının kaybı ve aracın içinde bagajda anahtar unutulması
14) Bakım eksikliğinden kaynaklanan bozulmalar
15) Aracın tüketim ve geçiş masrafları ile köprü ve yol paraları
16) Aracın onarım masrafları
17) İnsan beraberinde olmayan bagajın taşınması
18) Enkaz olarak belirlenen araçların taşınması veya geri getirilmesi
19) Kalan değer, geri getirme masrafından daha düşük olan araçların geri getirilmesi
20) Kontratın geçerlilik döneminden önce veya sonra vuku bulan her olay
21) Hangi türden olursa olsun tüm tıbbi masraflar
22) Müşterinin yolculuk durumunda tehlike arz edebilecek, bilinen patolojik durumları
23) Mesleki tedaviler, kaplıca tedavileri, dinlenme ve nekahet kuruluşlarında kalışlar
24) Daha önce toprağa verilmiş naaşların yaşamlarındaki ikamet adreslerine geri gönderilmesi hizmetleri kapsam dışıdır.


​• Bilgi Servisi hizmeti hariç olmak üzere; Yurt dışı Özel Hizmetlerden faydalanabilmeniz için seyahat hizmeti alımlarınızı Platinum kredi kartınızla ödemiş olmanız gerekmektedir.
• Aşağıdaki teminatların tamamı, birbirini izleyen 90 günü aşmayan yurt dışı seyahatleri için geçerlidir. Seyahatin iptali teminatı Türkiye sınırları dahilinde seyahate çıkmadan önce geçerli olacaktır.

Yurt dışı Özel Seyahat Sigortası: Yurt dışı seyahatleriniz sırasında karşılaşabileceğiniz, hastalık, kaza gibi durumlarda ortaya çıkan hastane, ameliyat ve tedavi masrafları ile ilgili doktorun yazdığı ilaçların masrafları 30.000 Euro'ya kadar teminat altındadır.
 
Çocukların Yol Masrafları: Hastalık ya da yaralanmanız durumunda yanınızda olan ve kendilerine eşlik edecek kişi bulunmayan 15 yaşın altındaki çocuklarınızın gerektiğinde bir refakatçiyle birlikte ekonomi sınıfı uçak, uzun yol otobüs, tren bileti masrafları 1500 ABD Doları limit dâhilinde karşılanmaktadır.

Cenazenin Nakli: Vefat durumunda, cenazenin ikamet yerine geri gönderilmesi 10.000 ABD Doları'na kadar teminat altında olup, gerekli tüm organizasyonlar sağlanmaktadır. Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışındadır.

Seyahat Gecikmesi: Kart hamilinin seyahat için kullanacağı tarifeli yurt dışı uçuşun (IATA Uçuşlar) bir teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya resmi yetkililer tarafından mücbir sebep olarak belirtilen bir nedenden dolayı 4 saatten fazla bir süre gecikmede bulunması halinde, 4 saatten 12 saate kadar her bir saat için orijinal faturaların gönderilmesi ve havayolu şirketinden gecikmeyle ilgili raporun ibraz edilmesi koşuluyla havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri ilk masrafların karşılanması amacıyla saat başına 40 Euro'ya kadar ödeme yapılmaktadır. Zaruri Harcamalar; yiyecek, su, alkolsüz içecek, kıyafet ve/veya iç çamaşırı azami 2 adet, diş macunu, diş fırçası olarak belirlenmiştir.

Bagaj Gecikmeleri: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check-in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolup, varışı müteakip 24 saat içerisinde bulunamaması halinde, havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri harcamalarınız için havayolunun kayıp raporu şartı ve masrafların orijinal faturalarının ibraz edilmesi koşuluyla 250 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Zaruri Harcamalar; yiyecek, su, alkolsüz içecek, kıyafet ve/veya iç çamaşırı azami 2 adet, diş macunu, diş fırçası olarak belirlenmiştir.

Hastane Depozitoları: Acil koşullar altında hastaneye yatmanız gerektiğinde, 5000 ABD Doları depozito ödenir.(Geri ödemede 45 gün süresince faiz alınmayacaktır.)

Bagajın bulunması ve ulaştırılması: Bagaj ve şahsi eşyalarınızın kaybolması durumunda, gerekli raporların hazırlanması konusunda yardımcı olunur ve bagajlarınızın bulunması durumunda, evinize veya seyahat için tasarlanan varış yerine gitmeniz sağlanır.
 
Tarifeli Uçuşlarda Uçağın Kaçırılması: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) aşağıdaki durumlardan biri/birkaçı nedeniyle uçuşunuzu kaçırmanız durumunda, kalkış saatine en geç 45 dakika kalıncaya kadar havayolu şirketi arayıp uçuşunu iptal ettirirseniz ya da uçuş tarihini değiştirirseniz, ödediğiniz bilet ücreti ve konaklama bedelleri 1250 Euro limit kapsamında karşılanır.
1. Ölüm, ciddi ve önemli kaza veya hastalık durumu,
2. Ev veya işyerindeki hırsızlık, yangın veya patlama, doğal afetler nedeniyle evin ve işyerinin oturulamaz hale gelmesi,
3. Kart hamilinin birinci derece yakınının vefatı veya 3 günden fazla sürede hastanede kalması,
4. Mahkemeden tanık olarak son çağrı gelmesi,
5. Uçağın teknik arızası, (IATA uçuşlarında 4 saati aşan teknik arızalar sonucu uçuşun havayolu şirketi tarafından iptal edilmesi durumu),
6. Kötü hava şartları nedeniyle uçuşun iptali,
7. Havalimanında grev veya isyan,
8. Havayolu şirketinin iflası vb. zorunlu durumlar.
 
Bagaj Kaybı: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check-in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde Havayolu Şirketi'nce belirlenen süre içerisinde (Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu şartı ile birlikte, tarafınıza 500 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için bagaj içeriğinin listesini, tahmini fiyat ve alış tarihlerini, havayolu şirketinden alınan tazminat ödeme belgesini ibraz etmeniz gerekmektedir. Ödenecek tazminat tutarından, sorumlu havayolu tarafından yapılan tazminat ödemeleri ve bagaj gecikmesi teminatı kapsamında yararlanılan tutarlar düşülmektedir.
 
Seyahatin İptali Masrafları: Yurt dışı seyahatinizin başlangıç tarihinden ve kullanacağınız ulaşım aracı hareket etmeden önce, satın aldığınız bir yurt dışı seyahat paketi için seyahat acentesine bir ödeme yapmış olmak şartıyla, (ölüm, ciddi ve önemli kaza veya hastalık durumlarında, ev veya işyerindeki hırsızlık, yangın veya patlama, ev veya işyerinin doğal afetler nedeniyle oturulamaz hale gelmesi, kart hamilinin birinci derece yakınlarının vefatı veya 3 günden fazla sürede hastanede kalması, mahkemeden tanık olarak son çağrı gelmesi, uçağın teknik arızası, kötü hava şartları nedeniyle uçuşun iptali, havalimanında grev veya isyan, havayolu şirketinin iflası vb) zorunlu nedenlerden dolayı seyahatinizi iptal etmek zorunda kalırsanız, taşımacı firmadan ya da sorumlu yerlerden gerekli yazıların alınması şartıyla, seyahatin iptali masrafları 1250 Euro limit dâhilinde karşılanacaktır.

Söz konusu teminattan yararlanabilmek için uçağın kalkış saatine en geç 45 dakika kalana kadar uçuşunuzun iptal edileceğini 473 50 50’ye bildirilmelisiniz.

*Teminat tutarından havayolu şirketi tarafından yapılan ödemeler düşülmektedir.
 
Uçağın Kaçırılması (Hi-Jack): Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) uçağın hava korsanları tarafından kaçırılması durumunda 1000 Dolara kadar ödeme yapılır. Bu teminatın geçerli olabilmesi için ilgili havayolu şirketinin yetkili bölümünden alınan durumu gösterir belge ile birlikte size ait biletin ve kimliğin fotokopisi ibrazına ihtiyaç duyulmaktadır.

Acil Mesajların İletilmesi: Seyahat Yardım Hizmetlerimiz kapsamındaki konularla ilgili acil veya gerekli mesajların iletilmesi sağlanır.
 
Nakit Avans: Cüzdanınızın, kredi kartınızın çalınması durumunda, ani hastalık ve kaza durumunda acil ihtiyaçlarınızı karşılayabilmeniz için 1500 ABD Doları limit dâhilinde nakit avans verilir. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için yetkili mercilerden acil durumla ilgili onaylı bir rapor sağlamanız gerekmektedir.
 
Hukuki Masraflar: Bir trafik kazası sonucu gerçekleşen ve kazadan doğan cezai savunma masrafları 5000 ABD Doları'na kadar ödenecektir.
 
Hukuki Danışma: İhtiyaç duyduğunuz konu ile ilgili bir avukat referansı verilerek, kontak kurmanız sağlanacaktır. Bu hizmet tamamı ile bir organizasyon hizmeti olup, oluşacak masraflar size aittir.
 
Kişisel Hizmetler: Tercüman, avukat vb. temini konularında danışmanlık hizmeti verilir (Oluşacak masraflar tarafınıza aittir).
 
İlaç Gönderilmesi Organizasyonu: Seyahat ettiğiniz yerde bulunmayan ilaçların nakli sağlanır ve kargo masrafı ödenir (İlaç bedeli tarafınıza aittir).

Bilgi Servisi: Seyahatiniz esnasında, pasaport, vize, seyahat bileti gibi zaruri belgelerinizin kaybolması ya da çalınması durumunda çalınan ya da kaybolan belgelerin tekrar çıkarılması için yerine getirilmesi gereken formalitelerle ilgili olarak yerel yetkili ve kuruluşların telefon ve adresleri ücretsiz olarak sağlanacaktır. Ayrıca mümkün olabilen durumlarda yine Türkiye'de rezervasyon yapılabilecek, tercüme hizmetleri sağlanacaktır.

*16 yaşından küçük sigortalılar için ölüm teminatı faturalandırılmış cenaze masrafları bedeli 2.000 Euro ile sınırlıdır.
 
Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigortalı hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
 
Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.

Teminat Dışı Kalan Haller

1) Bu poliçe kapsamında talepte bulunan sigortalının hileli hareketleri
2) Sel, deprem, volkanik patlamalar, heyelan, fırtına ve meteor düşmesi gibi doğal afetler sonucu ortaya çıkan zararlar
3) Harp veya harp niteliğindeki harekât, ihtilal, isyan, ayaklanma ve bunlardan doğan iç kargaşalar
4) 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanununda belirtilen terör eylemleri ve sabotaj ile bunları önlemek ve etkilerini azaltmak amacıyla yetkili organlar tarafından yapılan müdahaleler
5) Nükleer rizikolar veya nükleer, biyolojik ve kimyasal silah kullanımı veya nükleer, biyolojik ve kimyasal maddelerin açığa çıkmasına neden olacak her türlü saldırı ve sabotaj
6) Silahlı kuvvetler veya güvenlik kuvvetleri veya örgütlerinin harekâtı
7) Tehlikede bulunan kişileri ve malları kurtarmak hali müstesna, sigortalının kendisini bile bile ağır bir tehlikeye maruz bırakacak hareketlerde bulunması
8) Sigortalının kasıtlı hareketleri
9) Tıbbi reçete dışında alınan alkol, ilaçlar, zehirli maddeler, uyuşturucular veya tıbbi ürünlerin gönüllü tüketimi ile ortaya çıkan hastalıklar veya patolojik durumlar
10) Poliçenin geçerlilik tarihleri arasında, poliçe başlangıç tarihinden önce var olduğu, yetkili bir doktor tarafından tespit edilen tıbbi bir durum veya bu duruma bağlı olarak ortaya çıkan akut kriz
11) Doğuştan olan hastalıklar (gebelik esnasında oluşan veya genetik faktörlerden kaynaklanan hastalıklar)
12) İntihar veya intihar teşebbüsü
13) Akıl hastalıkları, psikolojik rahatsızlıklar, salgın hastalıklar
14) Aşağıdaki sporların yapılması:
- Hangi türden olursa olsun her türlü yarış, ralli veya benzeri denemeler,
- Olta balıkçılığı dışında av faaliyetleri,
- Tüplü veya serbest derin dalışlar,
- Umumi yolcu taşımacılığı yapma amacıyla tasarlanmamış deniz araçlarıyla uluslararası sularda dolaşma,
- Binicilik,
- Dağcılık,
- Atış talimleri,
- Boks,
- Ne türden olursa olsun güreş sporları,
- Dövüşme sanatları,
- Paraşütçülük,
- Sıcak hava balonculuğu,
- Serbest düşme,
- Yamaç paraşütü ve genel olarak tehlikeli olduğu bilinen her türlü spor veya eğlence faaliyeti
15) Spor federasyonları veya benzeri organizasyonlar tarafından düzenlenen yarışlara veya turnuvalara katılma
16) Bununla ilgili bir teminat verilme konusunda açıkça mutabakata varılmadığı sürece kayak
17) Yolcu taşıma yetkisine sahip olmayan bir hava taşıtının ve helikopterlerin bir yolcu veya mürettebat sıfatıyla kullanılması
18) Motosiklet kullanımı
19) Sigortanın kapsamına giren bir kaza neticesinde vuku bulmadığı takdirde suda boğulmalar kapsam dışıdır.
 

Acil Nakit Avans Ödemesi ve Kart Yenilemesi:

Maximum Platinum Kart’ınız VISA ise;

Yurt dışında kredi kartınızı kaybetmeniz veya çaldırmanız durumunda, Visa Merkezi'ni aramanız yeterlidir. Bu koşullarda size, 5.000 ABD Doları'na kadar nakit avans verilir ve 48 saat içinde kartınız yenilenir. (Ücretsiz olarak ulaşılan telefon, yılın 365 günü, günün 24 saati hemen hemen tüm dillerde bu hizmeti vermektedir.)

Visa Yurt dışı Acil Hizmetlerinden yararlanabilmek için aşağıdaki telefon numaralarını arayabilirsiniz. 

Ülke ​​Telefon
ABD1-800-847-2911
Almanya0800-811-8440
Avustralya1-800-125-440
Fransa0800-90-1179
Güney Afrika0800-990-4758
Hollanda0800-022-3110
İngiltere0800-89-1725
İsrail1-80-941-1605
İsviçre0800-89-473
italya800-819-014
Japonya00531-11-1555
Kanada1-800-847-2911
Yunanistan00-800-11-638-0304
Diğer Ülkeler+1 410 581 9994
Maximum Platinum Kart’ınız MasterCard ise;

Yurt dışında kredi kartınızı kaybetmeniz veya çaldırmanız durumunda, MasterCard Global Service'i aramanız yeterlidir. Bu koşullarda size, 5.000 ABD Doları'na kadar nakit avans verilir ve 48 saat içinde kartınız yenilenir. (Ücretsiz olarak ulaşılan telefon, yılın 365 günü, günün 24 saati hemen hemen tüm dillerde bu hizmeti vermektedir.)

MasterCard Yurt dışı Acil Hizmetlerinden yararlanabilmek için aşağıdaki telefon numaralarını arayabilirsiniz.​​


Ülke ​​Telefon
ABD1-636-722-7111
Almanya0800-811-8440
Avustralya0800-819-1040
Fransa0-800-90-1387
Güney Afrika0800-990418
Hollanda
İngiltere0800-96-4767
İsrail180-941-8873
İsviçre0800-89-7092
italya800-870-866
Japonya00531-11-3886
Kanada1-800-307-7309
Yunanistan00-800-11-887-0303
Diğer Ülkeler1-636-722-7111
​​


Kaybolma ve Çalınma Sigortası: Bu sigortayla, kredi kartınızı kaybetmeniz ya da çaldırmanız durumunda, kartınızın kötü niyetli kişilerce kullanılması sonucu uğrayacağınız zararlar, günün koşullarına uygun olarak belirlenen tutarlar dahilinde teminat altına alınır.

Alışveriş Sigortası: İş Bankası Kredi Kartınız ile satın aldığınız bir ürün, hasarı veya çalınmayı engelleyecek veya azaltacak her türlü tedbir alınmasına rağmen, çalınır ya da hasar görürse, Alışveriş Sigortanız sizi koruyacaktır. Alışveriş Sigortası ile  asıl ve ek kart sahiplerinin kredi kartlarını kullanarak satın alacakları veya satın alarak başka birine hediye edecekleri mallar aşağıda verilen detaylar dahilinde sigortalıdır. Yurt içinden ve/veya yurt dışından kredi kartı ile satın alındığı tarihten itibaren 90 günlük süre içinde, her bir kart sahibinin yılda azami 2 hasarı için ve olay başına 3.000 TL.'ye kadar teminat söz konusudur.

Söz konusu sigortadan yararlanmak isteyen İş Bankası kredi kartı müşterilerinin, olayın meydana geldiği yerdeki polis ya da başka bir yetkili makama 36 saat içinde bildirimde bulunduktan sonra Bireysel Kredi ve Kart Operasyonları Bölümü’nün 216 665 27 92 numaralı telefonunu arayarak İş Bankası'nı durumdan haberdar etmeleri gerekmektedir. Alışveriş sigortası dışında kalan hususlar Bireysel Kredi ve Kart Operasyonları Bölümü ve buradan temin edilebilecektir.

Hasar Ödemesinden yararlanma koşulları ve hizmet kapsamı dışındaki diğer durumlar ile kredi kartınıza sunulan ek avantajların kapsamı hakkında 7 gün 24 saat 0 850 724 0 724 no'lu telefondan ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.​