Ana SayfaSkip Navigation Links > Kartlar > Maximum Platinum Kart

Maximum Platinum Kart

KAYIP/ÇALINTI KART TAZMİN KOŞULLARI

Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda, kayıp/çalıntı bildiriminizi en yakın İş Bankası Şubesine başvurarak ya da  0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak  yapabilirsiniz. Kayıp/çalıntı durumunda kötü niyetli üçüncü kişilerce uğratılacağınız zararlarla ilgili yapacağınız itirazlar, 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu'na göre değerlendirilerek  sonuçlandırılacaktır. Harcama itirazınızın olması durumunda İnternet Şubemizde yer alan "Harcama İtiraz Formu’nun" doldurularak Bankamıza iletilmesi gerekmektedir.

01.03.2006 tarihinde yürürlüğe giren 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu gereği, kart hamilleri, yapacakları kayıp ya da çalıntı bildiriminden önceki yirmi dört saat içinde kartları ile gerçekleştirilen hukuka aykırı kullanımdan doğan zararlardan 150 TL ile sınırlı olmak üzere sorumludurlar.  Kartın kullanımının, bir kod numarası, şifre veya kimliği belirleyici başka bir yöntemin kullanılmasını gerektirdiği işlemler ise ödemenin kapsamı dışındadır.

KKTC Merkez Bankası tarafından yayınlanan ve yürürlüğe giren KKTC Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu kapsamında; KKTC Şubelerine ait kredi kartları için kart hamilleri ise, yapacakları bildirimden önceki 24 (yirmi dört) saat içinde gerçekleşen hukuka aykırı kullanımdan doğan zararlardan aylık brüt asgari ücretin onda biri ile sınırlı olmak şartı ile kart hamili sorumludur. Kartın kullanımının, bir kod numarası, şifre veya kimliği belirleyici başka bir yöntemin kullanılmasını gerektirdiği işlemler ise ödemenin kapsamı dışındadır.

Maximum Platinum Kart ile Türkiye çapında sayısı 400.000’i aşan Maximum üye işyerinde taksitli alışveriş yapabilir, böylece ihtiyaçlarınızı ertelemeden eşit taksitler halinde kolayca geri ödeyebilirsiniz. Ayrıca, alışverişlerinizden MaxiPuan kazanıp, biriktirdiğiniz MaxiPuan’larla Maximum üye işyerlerinde bedava alışveriş yapabilirsiniz.
 
Maximum Platinum Kart yurt içinde ve yurt dışında VISA/MasterCard amblemini taşıyan tüm noktalarda geçerlidir. Üstelik yurt dışında yaptığınız alışverişlerinizden de MaxiPuan kazanabilirsiniz. Kartınız için TL/USD, TL/EURO veya TL/USD/EURO hesap özeti tercihinde bulunmanız durumunda yurt dışında gerçekleştirilen alışveriş işlemleri, ilgili yabancı para biriminden kartlara borç kaydedilir. Maximum Kart’ınızı yurt dışında kullandığınızda ve USD ve/veya EUR döviz cinsinden hesap özeti tercihinde bulunduğunuz alışverişleriniz ayrı bir hesap özeti ile tarafınıza bildirilir. Böylece yurt dışı alışverişlerinizi toplam döviz borcu üzerinden ödeyebilirsiniz. 

Kredi kartınızın hesap özeti para birimini TL, TL/USD, TL/EUR veya TL/USD/EUR olarak belirleyebilir, ilgili döviz cinsinden hesap özeti borcunuzu son ödeme tarihine kadar söz konusu döviz cinsinden ödeyebilirsiniz. Buna ilaveten; yabancı para hesap özetlerinizdeki borç tutarının son ödeme tarihinde ödenmemesi durumunda, borcunuz yabancı para olarak izlenmeyecek, ve Bankamız Gişe Döviz Satış kurundan TL’ye dönüştürülerek TL üzerinden izlenecektir.

 

Ayrıca nakit ihtiyaçlarınızda da Maximum Platinum Kart’ınız 7 gün / 24 saat, her an yanınızda! Dilerseniz Maximum Platinum Kart’ınızla nakit avans çekebilir ya da taksitli nakit avans hizmetimizle nakit kullanımlarınızda geri ödemelerinizi 12 aya varan vadelerle ve eşit taksitler halinde kolaylıkla yapabilirsiniz.
 
Maximum Platinum Kart’ınız ile tüm Bankamatiklerden vadesiz hesabınıza ulaşabilir, Bankamatik Kart’ınızla yaptığınız para çekme, para yatırma ve daha birçok işlemi Maximum Platinum Kart’ınızla da yapabilirsiniz.

 

 

Maximum Platinum Kart’ınızın tüm özellik ve ayrıcalıkları 

 

Maximum Platinum Kart’a sahip olmak için size en yakın İş Bankası Şubesine uğrayarak başvuru formunu doldurabilirsiniz.​​

 

Yurt İçi Hizmetler


Aşağıda tanımlanan hizmetlerden yararlanma hakkı, araç çekme ve kurtarma hizmetleri dışında Daimi İkametgah'dan 25 km. uzakta ve en fazla birbirini izleyen 60 güne kadar seyahat edilmekte ise tüm Türkiye’de temin edilecektir. Altı çizilen bu hizmetler için herhangi bir kilometre kısıtlaması yoktur. Araç yardım hizmetlerinden yararlanılabilmesi için kart sahibi ile ruhsat sahibinin aynı kişi olması gerekmektedir. Konut Teminatları Daimi İkametgah'ta verilmektedir.

Araç Yardım Hizmetleri

Aracın Çekilmesi ve Kurtarılması: Aracın* arızalanması ya da bir kazaya uğraması durumunda** en yakın tamirhaneye ya da yetkili servise çekilmesiyle çekici masraflarının ödenmesi hizmetidir. Bir karayolunda giderken aracın devrilme veya şarampole yuvarlanması nedeniyle hareketsiz kalması durumunda, mümkün olabilen durumlarda aracın kurtarılması ve sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere konulması için gerekli organizasyon 150 USD limite kadar sağlanmaktadır.
Söz konusu hizmet kapsamında, aracın tamir masrafları kart hamiline aittir.

*Motosiklet, hafif ticari, ağır ticari araçlar hizmet kapsamı dışındadır.
**Benzin bitmesi, anahtar kaybı, anahtarın araç içerisinde unutulması hizmet kapsamı dışındadır.

Aracın Arızalanması veya Kaza Yapması Nedeniyle Konaklama veya Seyahat: Müşterinin ikamet ili dışında arızalanan veya kaza yapan aracının hareket edememesi 48 saati geçiyor ise müşterinin sürekli yaşadığı ikametgâhına ya da gitmek istediği başka bir yere (bu yere gidiş ücretinin sürekli ikametgahına eşit ya da daha az olması kaydıyla) ulaşması için bilet masrafları karşılanmaktadır.
Yukarıda sunulan seçeneklere rağmen yoluna devam etmeden aracın tamirinin beklenmek istenilmesi durumunda, arıza 24 saat içinde tamir edilemezse, kart hamilinin azami 3 gece5* otelde ( 5* otel yoksa mümkün olan en üst yıldıza sahip otelde(Standart oda+kahvaltı)) konaklaması sağlanmaktadır.

Aracın Geri Getirilmesi için Seyahat: Aracın tamir süresi arızalanmayı izleyen 72 saati aşarsa tamir edilmiş aracın alınması için kart hamilinin veya tayin edeceği bir kişinin aracın bulunduğu yere kadar olan seyahat masraflarını karşılayacaktır.

Profesyonel Sürücü Hizmeti: Seyahat sırasında aracı kullanmayı imkansız kılan hastalık veya kaza geçirilmesi ya da vefat durumu halinde araçta bulunan diğer kişiler aracı kullanamayacak durumdaysa, araçta bulunanları eve veya seyahat için planlanan yere götürmek üzere profesyonel bir sürücü temin edilmektedir. Bir sürücü sağlanması durumunda aracın yakıt tüketimi, gereçleri, gemi ile geçişler ve ücretli otoyol bedelleri müşteri tarafından karşılanır.

Araç Trafik Muayene Organizasyonu: Sadece binek ve hafif ticari araçların trafik muayene işlemleri (ilgili aracın Türkiye’de kayıtlı, 3.500 kg’dan az ve ruhsatta hususi oto cinsi olarak belirtilmiş bir araç olması koşuluyla) İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Adana il sınırları içerisinde olmak üzere kart hamilleri yerine organize edilmektedir. Gerekli olan belge ve araç gereçlerin temin edilmesi konusunda kart hamiline yardımcı olunmakta; görevlendirilen bir şoför ya da çekici vasıtasıyla araç teslim alınmakta, trafik muayenesine götürülmesi ve geri getirilmesi sağlanmaktadır. Vergi borcu, egzoz emisyon ölçüm pulu ve ya trafik sigortası eksiği, aracın işleminin yapılması sonucu oluşacak benzin tutarı ve diğer ek giderler kart hamilinin sorumluluğundadır.
Hizmete ilişkin masraflar aşağıdaki gibi olup, hizmetin organize edildiği tarih itibariyle güncel tutarlar üzerinden sağlanır.
ARAÇ MUAYENE ÜCRETLERİ:
Binek ve hususi kullanım tarzlı hafif ticari araçlar: 126,26 TL  (güncel tüvtürk fiyatı 165,20 TL
ARACIN ADRESTEN TESLİM ALINMA ÜCRETLERİ :
Şöför yada çekici ile teslim alma ücreti : 140TL
DİĞER ÜCRETLER
Check up  muayene : 60TL
Egsoz muayene : 28TL
ARAÇ TRAFİK MUAYENE GEREÇ ÜCRETLERİ :
Reflektör : 20TL
Yangın Tüpü : 35TL
İlk Yardım Çantası : 40TL
İKAME ARAÇ BEDELİ
B sınıfı : (Albea, Clio) : 60TL+KDV
C sınıfı : (Focus, Megane): 80TL+KDV


FERDİ YARDIM HİZMETLERİ

Taburcu Olduktan Sonra İkametgaha Nakil Organizasyonu: Taburcu olduğunuzda, eve dönüşünüz en uygun koşullarda sağlanır ve masraflarınız karşılanır. Naklin yapılabilmesi için tedavi eden doktorun düzenleyeceği tıbbi rapora ihtiyaç duyulmaktadır.
Bu hizmet, ancak evinize geri dönüşünüz için önceden öngörülemeyen hallerin ya da öngörülmüş olan olanakların artık geçerli olmaması durumunda sağlanmaktadır.
 
Kart Sahibinin Tedavisi Nedeniyle Refakatçinin Seyahati ve Konaklaması: Eğer sağlık durumunuz 5 günden fazla hastanede kalmanızı gerektiriyorsa, refakatçinizin hastanenin bulunduğu yere seyahat masrafları sınırsız karşılanır. Diğer taraftan, refakatçinizin en fazla 5 gece ile sınırlı olmak üzere ve gecelik azami 100 ABD Doları'na kadar standart oda+kahvaltı otel masrafları karşılanmaktadır.                                                        

Vefat Eden Müşterinin ve Eşlik Eden Birinci Derece Aile Üyelerinin Nakli: Vefat durumunda ise cenazenin vefat yerinden kanuni ikametgâhına veya buna denk bir adrese taşınmasıyla ilgili tüm işlemlerin organize edilmesi ve idari işlemlerin yerine getirilmesi sağlanır. (Eşlik eden birinci derece aile üyelerinin evlerine dönüşünün temini ve masrafların karşılanması da bu hizmet kapsamındadır fakat bu menfaat sadece müşteriler asıl seyahat için kullanılmış taşıma araçlarını kullanamadığında mümkündür.). Cenaze töreni ve defin masrafları teminat kapsamında değildir.

Acil Mesajların İletilmesi: Talep etmeniz halinde, yukarıda belirtilen maddeler kapsamına giren durumlarda acil ve gerekli mesajlarınızın ilgili yerlere ve kişilere iletilmesi sağlanır.

Ev Yardım

Tesisat: Müşterinin ikametgahının dahili temiz su tesisatının patlaması veya arızası nedeniyle çözüm gerektiren problemlerde bir tesisatçı, müşterinin onayı durumunda daimi ikametgahına gönderilecektir. Dahili tesisat ikametgaha ait su vanasından başlayıp musluklara(musluk, pisuvar muslukları, her türlü armatür vb. tesisat kapsamı dışındadır)  kadar olan kısmı kapsar. Görevlendirilen tesisatçının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde karşılanacaktır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak tesisatçıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnalar:
- Her türlü musluk, vana, armatür problemleri, sifon-rezervuar problemleri,
- Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, (tamir için yapılması kaçınılmaz olan tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olanlar dahil)
- Su borularına bağlı her türlü elektrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin arızalanması nedeni ile gereken değişimi veya tamiri,
- Konutun bulunduğu binaya veya üçüncü şahıslara ait tesisat problemleri,
- Sonradan ilave edilen sıva üzeri tesisat
- Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması teminat dışıdır.

Elektrik: Evin elektrik tesisatında, eve ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadar olan kısımlarda(elektrik anahtarı, priz, vb. hariç)  meydana gelebilecek arızalarda daimi ikametgâha elektrikçi gönderimi sağlanmaktadır. Görevlendirilen elektrikçinin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dâhilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak elektrikçiye ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan tamirat yapılacaktır.

İstisnalar:
- Elektrik kaynağından yararlanılmasını sağlayan materyaller (lamba, duy, flüoresan lambası, priz, elektrik düğmesi vb.)
- Elektrikli aletler, ısıtıcı, havalandırma tesisatı, elektrik kaynağı ile çalışan tüm aletler (beyaz eşya vb.)
-Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan arıza ve hasarın tamiri
-Elektrik tesisatının çok eski ve tamir edilemeyecek durumda olması teminat dışıdır.

Anahtar: Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması, unutulması veya kaybedilmesine bağlı olarak eve girilememesi durumunda, ikametgâhın bulunduğu bölgeye anlaşmalı bir çilingir gönderilmektedir.

Görevlendirilen çilingirin yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak çilingire ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.
Kilit değiştirilmesi, anahtar yaptırılması gibi masraflar teminat kapsamı dışındadır.

Cam İşleri: Evin dış cephesinde bulunan camların hasar görmesi (kırılma veya çatlama) durumunda daimi ikametgaha anlaşmalı camcı gönderimi sağlanmaktadır.
Görevlendirilen camcının yol, işçilik ve malzeme masrafları olay başına 100 USD limit dahilinde, yılda 2 defa karşılanmaktadır. Bu tutarı aşan masraflar onaylaması durumunda müşteri tarafından direkt olarak camcıya ödeme yapılacaktır. Müşteri, limiti aşan masrafları onaylamazsa limit sınırına kadar olan işçilik hizmeti verilecektir.

Profesyonel Ev Hizmetleri Organizasyonu: Acil hizmetlerin düzenlenmesi ile ilgili olmayan her durum için aşağıda sayılan iş kolları hakkında bilgi alınabilmekte veya talep doğrultusunda ilgili teknisyenlerin kart hamillerine ulaştırılması sağlanmaktadır. Bu hizmetlerden yararlanılması durumunda oluşacak masraflar, kart hamilince doğrudan teknik servis elemanına yapılmaktadır. Söz konusu hizmet elektrik, duvar işleri, cam, boya, çelik kapı, su/sıhhi tesisat/ısıtma ve havalandırma(doğalgaz tesisatı hariç), yer döşeme(fayans, kalebodur ahşap işleri), tavan kaplama, çatı tamir işleri, Alçıpan / Kartonpiyer İşleri,  PVC alüminyum doğrama işlerini kapsamaktadır.

Bilgi ve Organizasyon Servisi

Turistik Bilgiler: Sigortalı’nın isteği doğrultusunda seyahat acentaları, turizm ofisleri, turist rehberleri, turizm polisi, büyükelçilik ve konsolosluklar, vize ve pasaport işlemleri ile ilgili bilgi verilecektir.

Trafik Bilgi Hattı: Bulunduğunuz yerde gideceğiniz yol üzerindeki veya seyahat edeceğiniz yerde trafik yol durumu hakkında bilgi verilmesi hizmetidir. İlgili hizmetler sadece danışmadan ibarettir.

Ulaşım Araçları ile İlgili Bilgiler: Talebiniz üzerine havayolu şirketleri, denizcilik işletmeleri, karayolu şirketleri, yat işletmeleri, demiryolu seferleri, rent a car şirketleri(profesyonel sürücü hizmeti) ile ilgili adres ve telefon bilgileri bildirilmekte, mümkün olan durumlarda rezervasyon işlemi kart hamili adına gerçekleştirilmektedir. Sigortalı adına ücret / yer / tarih /mevki onayı alınmak kaydıyla yurtiçi uçak bileti alınarak, biletin ulaştırılması ile ilgili masrafın müşteri tarafından karşılanması kaydıyla müşterinin bildireceği adrese kurye ile bilet teslimi yapılır.

Döviz kurları bilgileri: Sigortalı’nın talebi üzerine son 5 yıla ait döviz kurları bilgileri verilecektir.

Restoran/Eğlence Merkezi Rezervasyon ve Bilgi Servisi: Talep etmeniz halinde her türlü restoran hakkında tavsiye ve bilgi verilmekte ve dilerseniz rezervasyon yaptırılmaktadır.

Otel Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Talep etmeniz halinde farklı türdeki konaklama imkanları ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır.

Etkinlik Bilgi ve Rezervasyon Servisi: Tüm Türkiye’de bulunduğunuz ya da seyahat edeceğiniz yerdeki her türlü opera, bale, konser, fuar, festival, tiyatro ve sinema ile ilgili bilgi verilmektedir. Ayrıca kontenjan bulunması halinde rezervasyon yapılmaktadır. Hizmetten kaynaklanan her türlü masraf tarafınıza aittir.

Veteriner Bilgi Hattı: Müşterinin talebi üzerine veteriner, hayvan hastaneleri ve hayvan bakımı ile ilgili bilgiler verilecek ve mümkün olabilen durumlarda bu hizmetler ile ilgili organizasyon yapılacaktır.

Özel Günler İçin Organizasyonlar: Doğum günü, yıldönümleri, karne alma, seminer gibi durumlarda ilgili firmalar ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır.
Yaşlılar ve Çocuklar İçin Bakım Hizmetleri: Müşterinin talebi üzerine yaşlılar ve çocukların bakımı ile ilgili hizmet veren firmalar hakkında bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır.
Çiçek Gönderimi: Dilerseniz çiçek gönderimi ile ilgili organizasyonun yapılması sağlanır. Sunulan hizmet organizasyondan ibarettir.

Limuzin ve Şoför Kiralama Hizmetleri: Talebinize bağlı olarak kiralanmak istenen limuzin ve şoför kiralama firmaları hakkında adres ve telefon bilgisi paylaşılmakta ve talep etmeniz halinde rezervasyon yapılmaktadır. Yalnızca İstanbul içerisinde limuzin kiralama organizasyonu da yapılmaktadır. Sunulan hizmetten yararlanılması durumunda oluşan masraflar tarafınıza aittir.

İş Organizasyonları: İş gereçleri ve ihtiyaçları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri faks, mobil telefon, PC kiralama –son 3 gereç sadece İstanbul’da-) gibi işle ilgili malzemeler ücret / yer / tarih / özellik onayı alınmak kaydıyla ve masraflar kart hamiline ait olmak üzere organizasyon hizmeti sağlanmaktadır.

Diğer Bilgi Hizmetleri: Jandarma, belediye, bakanlıklar, müsteşarlıklar, valilikler, adliyeler, devlet ve SSK hastaneleri, askerlik şubeleri, bankalar, basın kuruluşları, dernekler, savcılıklar, emniyet müdürlükleri, gazeteler, haber ajansları, meslek odaları, iş ve işçi bulma müdürlükleri vs. telefon ve adresleri, tüm beyaz ve elektrikli ev eşyası üreticilerinin bayii ve servislerine ait telefonlar talep edilmesi halinde kart hamiline bildirilmektedir. 

Teminat Dışı Kalan Haller
 
1) Konut içerisinde müşteri tarafından kasıtlı olarak gerçekleştirilen hasarlar
2) Olağanüstü hal, sıkıyönetim, terörizm ambargo, darbe, savaş istila, yabancı düşmanların hareketleri, düşmanlıklar (savaş ilan edilmiş olmasa bile), iç savaş, ayaklanma, ihtilal (askeri veya yerel vs), isyan, askeri yahut gasp edilmiş iktidar, kargaşa yahut sivil başkaldırmadan doğrudan ya da dolaylı olarak kaynaklanan ve bunlar dolayısıyla meydana gelen kayıp ve zarar
3) Anlaşmalı firmanın neden olması durumu hariç mülkiyette meydana gelen her türlü zarar, kayıp ve bunlardan doğan masraflar
4) Her türlü nükleer yakıt veya nükleer yakıt yakımından kaynaklanan radyoaktivite ile iyonlaştıran yayılma veya bulaşma
5) Her türlü patlayıcı nükleer bileşiminden kaynaklanan hasarlar.
6) Deprem, yangın, sel, yıldırım, nükleer tehlike vs. nedeniyle oluşan hasarlar
7) Türkiye dışında vuku bulan arızalar, kazalar ve çalınmalar
8) Toplam yüklenmiş ağırlığı 3,5 tondan fazla olan araçlar
9) 125 cc’den küçük olan araçlar, motosikletler
10) Kişiler ve eşyaların pahalı taşımacılığı için kullanılan araçlar
11) Hayvanlar, tekneler gibi malların taşımacılığı için özel olarak düzenlenmiş araçlar
12) Müşterinin bilgisi dahilinde yanlış yakıt kullanımından kaynaklanan bozulmalar
13) Araç anahtarının kaybı ve aracın içinde bagajda anahtar unutulması
14) Bakım eksikliğinden kaynaklanan bozulmalar
15) Aracın tüketim ve geçiş masrafları ile köprü ve yol paraları
16) Aracın onarım masrafları
17) İnsan beraberinde olmayan bagajın taşınması
18) Enkaz olarak belirlenen araçların taşınması veya geri getirilmesi
19) Kalan değer, geri getirme masrafından daha düşük olan araçların geri getirilmesi
20) Kontratın geçerlilik döneminden önce veya sonra vuku bulan her olay
21) Hangi türden olursa olsun tüm tıbbi masraflar
22) Müşterinin yolculuk durumunda tehlike arz edebilecek, bilinen patolojik durumları
23) Mesleki tedaviler, kaplıca tedavileri, dinlenme ve nekahet kuruluşlarında kalışlar
24) Daha önce toprağa verilmiş naaşların yaşamlarındaki ikamet adreslerine geri gönderilmesi hizmetleri kapsam dışıdır.

Yurt Dışı Hizmetler

*Bilgi Servisi hizmeti hariç olmak üzere; Yurt dışı Özel Hizmetlerden faydalanabilmeniz için seyahat hizmeti alımlarınızı Maximiles Select kredi kartınızla ödemiş olmanız gerekmektedir.
**Aşağıdaki teminatların tamamı, birbirini izleyen 90 günü aşmayan yurt dışı seyahatleri için geçerlidir. Seyahatin iptali teminatı Türkiye sınırları dahilinde seyahate çıkmadan önce geçerli olacaktır.

Yurt dışı Özel Seyahat Sigortası: Yurt dışı seyahatleriniz sırasında karşılaşabileceğiniz, hastalık, kaza gibi durumlarda ortaya çıkan hastane, ameliyat ve tedavi masrafları ile ilgili doktorun yazdığı ilaçların masrafları 30.000 Euro'ya kadar teminat altındadır. Ayrıca Şirket doktorunun değerlendirmesi üzerine, Müşterinin sağlık durumunun herhangi bir tıbbi nakliyeyi olanaksız kılması halinde, durumun değerlendirilmesi için mümkün olabilen durumlarda bir doktorun Müşterinin bulunduğu yere ulaştırılması karşılanacaktır.

Çocukların Yol Masrafları: Hastalık ya da yaralanmanız durumunda yanınızda olan ve kendilerine eşlik edecek kişi bulunmayan 15 yaşın altındaki çocuklarınızın gerektiğinde bir refakatçiyle birlikte ekonomi sınıfı uçak, uzun yol otobüs, tren bileti masrafları 1500 ABD Doları limit dâhilinde karşılanmaktadır.

Cenazenin Nakli: Vefat durumunda, cenazenin ikamet yerine geri gönderilmesi 10.000 ABD Doları'na kadar teminat altında olup, gerekli tüm organizasyonlar sağlanmaktadır. Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışındadır.

Seyahat Gecikmesi: Kart hamilinin seyahat için kullanacağı tarifeli yurt dışı uçuşun (IATA Uçuşlar) bir teknik problem, doğal afetler, hava koşulları veya resmi yetkililer tarafından mücbir sebep olarak belirtilen bir nedenden dolayı 4 saatten fazla bir süre gecikmede bulunması üzerine, 4 saatten sonraki her bir saat için orjinal faturaların gönderilmesi koşuluyla ilk acil masrafların karşılanması amacıyla 40 Euro’ya kadar ödeme yapılmaktadır. Bu ödemeler maksimum 10 saat ile sınırlıdır. Zaruri Harcamalar; yiyecek, su, alkolsüz içecek, kıyafet ve/veya iç çamaşırı azami 2 adet, diş macunu, diş fırçası olarak belirlenmiştir.

Bagaj Gecikmeleri: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolup, varışı müteakip 24 saat içerisinde bulunamaması halinde, havalimanında beklediğiniz süre zarfında yapacağınız acil ve zaruri harcamalarınız için havayolunun kayıp raporu şartı ve masrafların orijinal faturalarının ibraz edilmesi koşuluyla 500 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır.

Hastane Depozitoları: Acil koşullar altında hastaneye yatmanız gerektiğinde, 5000 ABD Doları depozito ödenir (Geri ödemede 45 gün süresince faiz alınmayacaktır).

Bagajın Bulunması ve Ulaştırılması: Bagaj ve şahsi eşyalarınızın kaybolması durumunda, gerekli raporların hazırlanması konusunda yardımcı olunur ve bagajlarınızın bulunması durumunda, söz konusu bagaj Daimi İkametgah’a veya seyahat için tasarlanan varış yerine gönderilir.

Tarifeli Uçuşlarda Uçağın Kaçırılması: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) aşağıdaki durumlardan biri/birkaçı nedeniyle uçuşunuzu kaçırmanız durumunda, kalkış saatine en geç 45 dakika kalıncaya kadar havayolu şirketini arayıp uçuşunuzu iptal ettirirseniz ya da uçuş tarihinizi değiştirirseniz, ödediğiniz bilet ücreti ve konaklama bedelleri 1.250 Euro limit kapsamında karşılanır.

Kapsam:
1- Uçuşa giderken kişisel aracınız veya adınıza kiralanmış bir araç ile geçirilen bir trafik kazası nedeniyle satın aldığınız biletinizin üzerinde belirtilen kalkış havalimanına gecikmeniz ve uçuşunuzu kaçırmanız durumunda,
2- Toplu Taşıma Araçlarında yaşanan grev nedeniyle oluşabilecek gecikme durumu,
3- Uçağın teknik arızası,
4- Kötü hava şartları,
5- Havalimanında grev veya isyan,
6- Havayolu şirketinin iflası vb. zorunlu durumlar.

İstisnalar:
- Toplu Taşıma Araçlarında kamuoyuna önceden bildirilmiş bir grev sonucu oluşacak gecikmeler,
- Uçağın kalkış saatine 45 dakikadan daha az kalan süre içerisinde yapılan iptal ve tarih değişiklikleri.
Tarifeli Uçuşun kaçırılması teminatı için istenen belgeler:
- Olayı gösteren belge (kaza raporu, itfaiye/polis/sigorta şirketi raporu, meteoroloji raporu, ilgili resmi kurumdan grevi gösteren belge, Havayolu şirketinin iflasını gösterir belge, v.b.). Belgenin üzerinde olayın gerçekleştiği tarih (Olay tarihi, vs.), olay türü belirtilmelidir.
- Havayolu şirketine bilet için ödeme yapıldığına dair orjinal fatura ve/veya ödeme makbuzu, bilet kopyası.
- Satın alınan bilet ve konaklama ile ilgili genel şartların kopyası.
- Pasaport fotokopisi.
- Konaklama bedelinin ödendiğini gösterir belge.

Bagaj Kaybı: Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) check in’den geçirilmiş bagajınızın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde Havayolu Şirketi'nce belirlenen süre içerisinde (Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu şartı ile birlikte, tarafınıza 1000 ABD Doları limit dâhilinde ödeme yapılacaktır. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için bagaj içeriğinin listesini, tahmini fiyat ve alış tarihlerini, havayolu şirketinden alınan tazminat ödeme belgesini ibraz etmeniz gerekmektedir. Ödenecek tazminat tutarından, sorumlu havayolu tarafından yapılan tazminat ödemeleri ve bagaj gecikmesi teminatı kapsamında yararlanılan tutarlar düşülmektedir.
Para, mücevher, kredi kartı ve herhangi bir doküman bu teminatın kapsamı dışındadır.

Seyahatin İptali Masrafları: Yurt dışı seyahatinizin başlangıç tarihinden(en fazla 7 gün öncesine kadar) ve uçak hareket etmeden önce, satın aldığınız bir yurt dışı seyahat paketi için seyahat acentesine bir ödeme yapmış olmak şartıyla, (ölüm, ciddi ve önemli kaza veya hastalık durumlarında, ev veya işyerindeki hırsızlık, yangın veya patlama, ev veya işyerinin doğal afetler nedeniyle oturulamaz hale gelmesi, kart hamilinin birinci derece yakınlarının vefatı veya 3 günden fazla sürede hastanede kalması, mahkemeden tanık olarak son çağrı gelmesi, uçağın teknik arızası, kötü hava şartları nedeniyle uçuşun iptali, havalimanında grev veya isyan, havayolu şirketinin iflası vb) zorunlu nedenlerden dolayı seyahatinizi iptal etmek zorunda kalırsanız, taşımacı firmadan ya da sorumlu yerlerden gerekli yazıların alınması şartıyla, seyahatin iptali masrafları 1250 Euro limit dâhilinde karşılanacaktır.
Uçuşun iptalı teminatı için istenen belgeler:
Olayı gösteren belge (medikal rapor, ölüm raporu, itfaiye/polis/sigorta şirketi raporu, meteoroloji raporu, havayolu şirketinden alınacak yukarıda belirtilen nedenlerle ilgili resmi bir belge, v.b.). Belgenin üzerinde olayın gerçekleştiği tarih (Hastaneye giriş, ölüm veya olay tarihi), hasar türü veya teşhis, hastalığın seyir durumu ve uygulanacak tedavi belirtilmelidir.
Havayolu şirketine bilet için ödeme yapıldığına dair orjinal fatura ve/veya ödeme makbuzu, bilet kopyası.
Satın alınan bilet ve konaklama ile ilgili genel şartların kopyası.
Pasaport fotokopisi.
Konaklama bedelinin ödendiğini gösterir belge.

Söz konusu teminattan yararlanabilmek için uçağın kalkış saatine en geç 45 dakika kalana kadar uçuşunuzun iptal edileceğini 473 50 50’ye bildirilmelisiniz.
*Teminat tutarından havayolu şirketi tarafından yapılan ödemeler düşülmektedir.
İstisnalar:
Estetik tedavileri, aşılanma, istekli olarak doğuma son vermek
Psikolojik rahatsızlıklar
Acil olmayan rehabilitasyon tedavisi ve diş tedavileri
Salgın
Pasaport, nüfus cüzdanı, vize, bilet ve aşı sertifikası eksikliği
Doğum
Poliçenin geçerlilik tarihleri arasında, öncesinde tanısı konmuş olsun veya olmasın, poliçe başlangıç tarihinden önce varolduğu yetkili bir doktor tarafından poliçe başlangıç tarihinden sonra tespit edilen tıbbi bir durum veya bu duruma bağlı olarak ortaya çıkan akut kriz,
Uyuşturucu bağımlılığı veya kullanımı, alkolizm, reçetesiz ilaç kullanımı,
Kendi kendini yaralamalar
Yasa dışı faaliyetler


Uçağın Kaçırılması (Hi-Jack): Yurt dışı tarifeli uçuşlarda (IATA Uçuşlarında) uçağın hava korsanları tarafından kaçırılması durumunda 1000 Dolara kadar ödeme yapılır. Bu teminatın geçerli olabilmesi için ilgili havayolu şirketinin yetkili bölümünden alınan durumu gösterir belge ile birlikte size ait biletin ve kimlik fotokopisinin ibrazına ihtiyaç duyulmaktadır.

Acil Mesajların İletilmesi: Seyahat Yardım Hizmetlerimiz kapsamındaki konularla ilgili acil veya gerekli mesajların iletilmesi sağlanır.

Nakit Avans: Cüzdanınızın, kredi kartınızın çalınması durumunda, ani hastalık ve kaza durumunda acil ihtiyaçlarınızı karşılayabilmeniz için 1500 ABD Doları limit dâhilinde nakit avans verilir. Nakit avans verilmeden önce; tarafınızca yetkilendirilen bir kişinin bu tutarı Tur Assist’e ödemesi veya bir belge ile garanti etmesi gerekir. Söz konusu hizmetten yararlanabilmeniz için her durumda yetkili mercilerden acil durumla ilgili onaylı bir rapor sağlamanız gerekmektedir.

Hukuki Masraflar: Bir trafik kazası sonucu gerçekleşen ve kazadan doğan cezai savunma masrafları 5.000 ABD Doları'na kadar ödenecektir. Yetkili makamdan alınmış, masrafları gösterir orjinal belgeyi ibraz zorunluluğu söz konusudur.

Hukuki Danışma: Bu hizmet tamamı ile bir organizasyon hizmeti olup, oluşacak masraflar size aittir.

İlaç Gönderilmesi Organizasyonu: Seyahat ettiğiniz yerde bulunmayan ilaçların nakli sağlanır ve kargo masrafı ödenir (İlaç bedeli tarafınıza aittir).

Bilgi Servisi: Seyahatiniz esnasında, pasaport, vize, seyahat bileti gibi zaruri belgelerinizin kaybolması ya da çalınması durumunda çalınan ya da kaybolan belgelerin tekrar çıkarılması için yerine getirilmesi gereken formalitelerle ilgili olarak yerel yetkili ve kuruluşların telefon ve adresleri ücretsiz olarak sağlanacaktır. Ayrıca mümkün olabilen durumlarda yine Türkiye'de rezervasyon yapılabilecek, tercüme hizmetleri sağlanacaktır.

Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigortalı hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. 
Yurt dışı uçuş biletinizi Maximiles Select kartınız ile aldıysanız, tatil günlerini göz önünde bulundurarak Yurt Dışı Seyahat Sigortası Poliçesini, ihtiyaç duyduğunuz günden en az 2 iş günü öncesinde başvurarak düzenletebilirsiniz.
Teminat Dışı Kalan Haller
 
1) Bu poliçe kapsamında talepte bulunan sigortalının hileli hareketleri,
2) Sel, deprem, volkanik patlamalar, heyelan, fırtına ve meteor düşmesi gibi doğal afetler sonucu ortaya çıkan zararlar,
3) Terörizm, isyan ve ayaklanmalar, (uçağın kaçırılması teminatı hariç)
4) Silahlı kuvvetler, güvenlik kuvvetleri veya örgütlerinin hareketleri, (uçağın kaçırılması teminatı hariç)
5) Nükleer rizikolar veya nükleer, biyolojik ve kimyasal silah kullanımı veya nükleer, biyolojik ve kimyasal maddelerin açığa çıkmasına neden olacak her türlü saldırı ve sabotaj
6) Sigortalının, yarış, ralli veya benzeri denemelere katılması, sportif faaliyetlere katılım sonucu oluşan durumlar, suç hareketleri, bahislere katılım,
7) Sigortalının kasıtlı hareketleri,
8) Tıbbi reçete dışında alınan alkol, ilaçlar, zehirli maddeler, uyuşturucular veya tıbbi ürünlerin gönüllü tüketimi ile ortaya çıkan hastalıklar veya patolojik durumlar,
9) Hamilelik veya doğum yapma, istekli olarak doğuma son vermek,
10) Her türlü protez, gözlük, kontakt lens, işitme cihazları veya suni organlar,
11) Poliçenin geçerlilik tarihleri arasında, poliçe başlangıç tarihinden önce var olduğu, yetkili bir doktor tarafından tespit edilen tıbbi bir durum veya bu duruma bağlı olarak ortaya çıkan akut kriz,
12) Doğuştan olan hastalıklar (gebelik esnasında oluşan veya genetik faktörlerden kaynaklanan hastalıklar),
13) İntihar veya intihar teşebbüsü, akıl hastalıkları, psikolojik rahatsızlıklar, salgın hastalıklar,
14) Amacı tıbbi tedaviye yönelik olarak gerçekleştirilen seyahatler, hastaneye yatırılma nedeni olan hastalık dışındaki bir hastalığın tedavisi,
15) Kronik hastalıklar ve bazı özel hastalıklar (cinsel yolla bulaşan hastalıklar, HIV enfeksiyonu, her türlü malign hastalıklar, tbc, sarkoidoz, multipl skleroz, salgın hastalıklar)
16) Ehliyetli bir hekim tarafından söz konusu seyahatin  tıbbi nedenlerle yasaklandığı durumlar,
17) Akut olmayan diş tedavileri, acil olmayan rehabilitasyon tedavileri,
18) Ambalajı yeterli olmayan, etiketi bulunmayan, kırılan veya bozulan ürünler içeren bagajlar,
19) 75 yaş ve üstü kişiler,
20) Estetik tedavileri, aşılanma,
21) Pasaport, nüfus cüzdanı, vize, bilet ve aşı sertifikası eksikliği,
22) Teminat sağlanamayacak aşağıdaki durumlar;
- Söz konusu teminatların sağlayıcısı firma tarafından yetki verilmeden, sigortalı tarafından veya onun adına düzenlenmiş her türlü yardım faaliyetleri ve masrafları,
- Poliçenin coğrafi limitleri dışında ve sigortalı daimi ikametgah ülkesine döndükten sonra oluşan masraflar,
- Rapor/belge gerektiren teminatlar için gerekli evrakların sigortalı tarafından sağlanmamış olduğu durumlar.
 
Yukarıda belirtilen avantajların kapsamı ve sigorta hizmetlerimizden yararlanma koşulları ile sigorta kapsamı dışındaki diğer durumlarla ilgili olarak 0 850 724 0 724 numaralı çağrı merkezimizden ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
 
Yukarıda belirtilen hizmetlerin içeriğinde, Banka tarafından önceden bildirilmeksizin değişiklik yapılabilir.

Alışveriş Sigortası: Maximum Platinum Kart'ınızın geçerlilik süresi içinde satın alacağınız ya da satın alarak bir başka kişiye hediye edeceğiniz bir ürünün kaybolması veya hasara uğraması teminat altına alınır.

Maximum Kart'a Başvurun