Maximum Mobil
Maximum Mobil uygulamasını nasıl kullanıma açarım?

​Android cihazlar için GooglePlay’den, iOS cihazlar için Apple Store’dan Maximum Mobil’i  yükleyebilirsiniz. iOS ve Android işletim sistemli telefonlarda kullanılabilen Maximum Mobil uygulaması için, uygulama içerisinde yer alan "KAYDOL" menüsünden aktivasyon gerçekleştirebilirsiniz.

Maximum Mobil’i cep telefonuma indirdim, şimdi ne yapmalıyım?
Maximum Mobil’i telefonunuza indirdiğinizde uygulamayı telefonunuzun ekranında logosu ile kolayca bulabilirsiniz.

Maximum Mobil ücretli mi?

Maximum Mobil ücretsiz yüklenebilen ve kullanılabilen bir uygulamadır. 

Kredi kartım ya da bankamatik kartım yok, Maximum Mobil uygulamasına nasıl giriş yapabilirim?

​Maximum Mobil uygulaması herkesin kullanımına açık bir uygulamadır.
İş Bankası müşterisi iseniz müşteri numaranız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.  İş Bankası kart sahibi müşterilerine özel fırsatlardan yararlanmak için Kartlarım menüsü altından "İş Bankası Kredi Kartına Başvur” alanından anında kart başvurusu yapabilir ve Maximum Mobil uygulaması ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.
İş Bankası müşterisi değilseniz uygulamaya “Başka Banka Müşterisiyim” alanından giriş yapabilirsiniz. İş Bankası kredi kartına başvurabilir ya da diğer Banka kartlarınızı uygulamaya ekleyerek ödemelerinizde kullanabilirsiniz.

Maximum Mobil’i telefona yükledikten sonra aktivasyon ve/veya giriş yapmadan uygulamayı kullanabilir miyim?
​Maximum Mobil’i telefonunuza yükledikten sonra finansal işlem kapsamında olmayan ve kişisel bilgi gerektirmeyen alanları aktivasyon ve/veya giriş yapmadan kullanabilirsiniz. Uygulama içerisinde yer alan fonksiyonları, genel kampanyaları ve Cinemaximum alanından film ve sinemaları görüntüleyebilirsiniz.
Aşağıdaki durumlarda kullanıcı (henüz yapmadıysa) aktivasyona ve girişe yönlendirilir.

• Uygulama ana sayfa ekranından giriş düğmesine basarak Uygulamaya giriş yapıldığında,
• Satın Al (sinema bileti, ürün) düğmesine basıldığında,
• Ödemeler ekranında Fatura Ödeme, QR ile Ödeme yapmak istendiğinde,
• Kampanyaya katılım sağlanmak istenildiğinde,
• Kartlarım menüsüne girilmek istenildiğinde
• Kampanya statü kontrolünde Maximum Mobil Giriş (Log-In) alanına yönlendirilir.


Uygulamaya girmek için gönderdiğiniz SMS'i alamıyorum. Ne yapmam lazım?
Öncelikli olarak telefonunuz kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol edin. 120 saniye içerisinde hala SMS alamıyorsanız, tekrar SMS göndermek için tuşa basınız. Hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.

ÖNEMLİ BİLGİLER

• Kullanıcı uygulamaya giriş işlemleri sırasında kullanacağı Parola Numarasını girecektir.
• Girilen Parola numarası;

1. Doğum yılı içeremeyecektir. Eğer aynı ise “Parolanız doğum tarihiniz ile aynı olmamalıdır.”
2. Ardışık rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız ardışık rakamlardan oluşmamalıdır
3. Tamamı aynı rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız aynı rakamın tekrarlarından oluşmamalıdır.”
4. “0” ile başlayamayacaktır. 0 ile başladığı taktirde “Parolanız “0” ile başlamamalıdır.”
5. Son şifre ile aynı olamayacaktır. Aynı olduğu taktirde “Parolanız son parolanız ile aynı olmamalıdır.”
6. Eğer girilen iki parola farklı ise, ”Girmiş olduğunuz Parolalar tutarsızdır. Lütfen tekrar giriniz.”

• Parolanın tamamının girilmesi zorunludur.
• Parolanız numarasında herhangi bir rakam girildiğinde önce rakam görülecek, hemen ardından maskelenecektir.
• Parola 2. Kez teyit amaçlı girilecektir.

Diğer Banka Müşterileri

• Kullanıcının adı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının soyadı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının TCKN bilgisi girilecektir. TCKN 11 hane olacaktır.
• Kullanıcının doğum tarihi bilgisi girilecektir, zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının e-posta adresi bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi opsiyoneldir.
• TCKN ve Ad ve Soyad bilgisi, doğum Tarihi doğru değil ise veya hatalıysa uygulama girilen bilgilerin hatalı olduğuna dair uyarı mesajını verecektir.

 

İş Bankası Müşterisiyim adımından aktivasyon gerçekleştirirken “Şifrenizin süresi dolmuştur.” şeklinde uyarı aldım, bu durumda ne yapmam gerekiyor?

​Müşteri şifrenizin süresi dolmuştur. Aktivasyona devam edebilmek için lütfen  www.isbank.com.tr veya İş Cep uygulamasından şifrenizi yenileyin.

Maximum Mobil’i kullanıma kapattıktan sonra aynı telefonda yeniden kullanıma açarken uygulamayı tekrar yüklemem gerekir mi?
Hayır. Cep telefonunuzda Maximum Mobil yüklü olduğu sürece uygulamayı tekrar yüklemenize gerek olmayacaktır. Maximum Mobil cep telefonunuzdan kaldırırsanız, android cihazlar için GooglePlay’den, IOS cihazlar için Apple Store’dan tekrar yüklenebilir.
 
Uyumlu Cihazlar:
iOS yazılım sürümü 9 ve üzeri olan modellerde kullanılabilmektedir. Android işletim sistemi sürümü 4.1 ve üzeri olan cihazlarda kullanılabilmektedir.
 
NOT: Telefonunuzun işletim sistemine "Ayarlar ->Telefon Hakkında->Android Sürümü" menüsünden bakabilirsiniz, sürümünüzün 4 altında olması durumunda telefonunuzun işletim sistemi yazılımını güncellemenizi öneririz.
 
Ek kartlarımı Maximum Mobil uygulamasında görüntüleyebilir miyim?

​Asıl kart sahipleri ek kartlarını ve ek kart işlemlerini de uygulamada görüntüleyebilir. Ek kart sahipleri de yalnızca kullanıcısı olduğu ek kartları görebilmektedir.
Ancak asıl kart sahibi başkasına vermiş olduğu ek kartlarla ödeme işlemi gerçekleştiremez.

Ek kart kullanıcısıyım, Maximum Mobil uygulamasına giriş yapabilir miyim?

​Farklı müşteri numarasına sahip olan ek kart kullanıcıları Maximum Mobil uygulamasına giriş yapabilir, kart detaylarını görüntüleyebilir ve kartlarıyla işlem yapabilir. Ek kartınız ile Maximum Mobil’e giriş yapamıyorsanız şubelerimiz ve Çağrı Merkezimiz ile görüşebilirsiniz.

Cep telefonumu kaybettim/çaldırdım ne yapabilirim?
Şifre ve hesap bilgilerinin güvenliği için cep telefonu ve SIM kart üzerinde müşterilerimize ait herhangi bir bilgi tutulmamaktadır.
 
Cep telefonunuzu çaldırdıysanız ya da kaybettiyseniz ve kişisel bilgilerinizin güvenliğinden de şüpheleniyorsanız, Çağrı Merkezimizi arayarak Maximum Mobil’i kullanıma kapatabilirsiniz.
Maximum Mobil’i başka telefonlardan kullanabilir miyim?

​Evet. Maximum Mobil’i, uygulamanın yüklü olduğu başka cep telefonlarından kendi müşteri bilgileriniz ile aktive edebilirsiniz. Maximum Mobil aynı anda 3 cihaza kadar yüklenebilmektedir. Bir müşteri numarasına tanımlı Maximum Mobil’i oturum açarak aynı anda tek cihazda kullanabilirsiniz. Aynı anda 2 cihazda birden Maximum Mobil kullanılmamaktadır; bir cihazda oturum açıldığında -aynı müşteri numarası ile aktive edilmiş -diğer cihazda yer alan uygulama sonlandırılır.

Farklı cihazlara yüklü Maximum Mobil uygulaması Parolaları aynı mı olmalı?

​Her cihazda farklı parola kodu belirlenerek aktivasyon yapılabilir. Uygulama her cihazda farklı parola kodu ile kullanılabilir.

Ödemelerde teslimat adresi, fatura adresi olarak kullanılmak üzere adres tanımlayabilir miyim?

​Sistemimizde kayıtlı adres bilgileri uygulamaya otomatik olarak gelecektir. Öte yandan  en fazla toplamda 5 adres olacak şekilde adres eklemesi yapabilir, belirttiğiniz adresi uygulama içerisinde teslimat adresi veya fatura adresi bilgilerinde kullanabilirsiniz.

Maximum Mobil uygulamasını nasıl kullanıma kapatırım?

​Maximum Mobil’e giriş yaptıktan sonra Sol Menüde Ayarlar sekmesinden “Kullanıma Kapat” seçeneği ile Maximum Mobil Uygulamasını kullanıma kapatabilirsiniz.

Kredi kartımdan yaptığım harcamalar sonrası bekleyen provizyon işlemlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

​Kredi kartı İşlemlerim menüsünde Bekleyen İşlemlerinizi, Güncel Dönem İşlemlerinizi, Geçmiş Dönem İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Kredi kartı borcuma yansıyacak olan Gelecek Dönem Taksitlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

​Kart detaylarına giriş yaptıktan sonra “Taksitler” menüsünden dilediğiniz ayı seçerek, gelecek aylara ilişkin taksitlerinizi de görüntüleyebilirsiniz. Taksitleriniz kartınızın hesap dönemine göre değil ait olduğu aya göre listelenmektedir.

Fatura ödemelerinde ücret alınmakta mıdır? Her kurum için aynı mıdır?

​Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden ücret tahsil edilmektedir.
Maximum Mobil üzerinden yapılan fatura ödemelerinde her kurum için ücret aynıdır. Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden  tahsil edilen ücretlerin detayına http://www.isbank.com.tr/TR/fiyatlar-ve-oranlar/urun-ve-hizmet-ucretleri/Sayfalar/urun-ve-hizmet-ucretleri.aspx aracılığıyla erişebilirsiniz.

Kart başvurumu takip edebilir miyim?

​Kart Başvurularınızı uygulama üzerinden “Kartlarım” ana menüsünde bulunan “Kredi Kartı Başvurum Ne Durumda?” menüsünden takip edebilirsiniz.

Diğer banka kartlarımı uygulamaya nasıl eklerim?

​Diğer Banka kartlarınızı Kartlarım menüsünün sağ üst kısmında yer alan kart ekleme butonuna tıklayarak kart ekleyebilirsiniz. Açılan ekranda kart bilgilerinizi manuel girerek veya fotoğraf çekerek kartınızı uygulamaya dahil edebilirsiniz. İş Bankası müşteri aktivasyonunda İş Bankası kartları uygulamaya otomatik olarak yüklenmektedir. İş Bankası Kredi kartı, Bankamatik kartı, Sanal kartlar, Maxipara kartlar ve eklenen diğer banka kartları sırasıyla otomatik olarak görüntülenmektedir.

Kartlarım kapatıldığında uygulamadan silinir mi?

​İş Bankası kartları kapatılınca uygulamadan otomatik olarak silinmektedir. Manuel olarak eklenen diğer banka kartların ise yine manuel olarak silinmesi gerekmektedir.

Tüzel Kişiler Maximum Mobil uygulamayı kullanabilir mi?

Maximum Mobil uygulaması hâlihazırda yalnızca bireysel kullanıcılar tarafından kullanılabilir.

Kartımın limitini artırmak istiyorum, ne yapmam gerekir?
Maximum Mobil uygulamasından kart detaylarına girdikten sonra kart ayarları menüsünden ya da Ödemeler menüsü altındaki “Hızlı Kart İşlemleri” menüsü aracılığıyla anında limit artışı talebinde bulunabilirsiniz.
 
Kartlarım >> Kart Ayarları yönetimi menüsünden otomatik limit artış talimatı da verebilirsiniz. Otomatik Limit Artış Talimatı vermeniz durumunda talebiniz belirli aralıklar ile Bankamızca değerlendirilecek ve limit artışına ilişkin tarafınıza en az 15 gün öncesinde bilgi verilmek kaydı ile kart limitiniz bir üst limite çıkarılacaktır.
Bütün peşin işlemler için taksitlendirme ve erteleme işlemi yapabilecek miyim?

​İşlemler menüsünde güncel dönem içi işlemleriniz arasında yer alan taksitlendirme ve erteleme yapılabilecek işlemlerinizin yanında Taksitlendir/Ertele butonları yer almaktadır. Söz konusu işlemler için taksitlendirme veya erteleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Nasıl sanal kart oluşturabilirim?

​Dilediğiniz asıl kredi kartınız için sanal kart oluşturabilirsiniz. Kart detay ekranında “Sanal Kart Oluştur” sekmesinden sanal kart oluşturabilirsiniz. Oluşturulan sanal kartınız, kartlarınız arasında listelenir.

Sanal Kartıma nasıl limit aktarabilirim?

​Sanal kartınız kartlarınız arasında listelendikten sonra sanal kart detaylarından limit aktarımında bulunabilirsiniz. Sanal kartınıza tek seferlik limit aktarabileceğiniz gibi, otomatik limit aktarma talimatı tanımlayabilirsiniz. Dilediğinizde limit sıfırlama, otomatik limit aktarma talimatı iptali yapabilir veya Sanal Kartınızı iptal edebilirsiniz.

Kart ayarları menüsüne nasıl ulaşabilirim?

​Kartlarım ana menüsünden ayarlarına ulaşılmak istenen kartın üzerine tıklayarak sağ üst köşede bulunan ayarlar ikonu vasıtasıyla kart ayarlarına ulaşabilirsiniz.

Kart Ayarlarından hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?

​Kart Ayarları menüsünden aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.

• Kartınızı QR alışveriş, sinema bileti alımı, fatura ödeme gibi ödeme işlemleriniz için Varsayılan kart olarak tanımlayabilirsiniz.
• Mobil Temassız İşlemlere açma/kapama yapabilirsiniz. Kartınıza mobil temassız özelliği kazandırdığınızda telefonunuzla temassız okuyucusu bulunan POS cihazlarında işlem yapabilirsiniz. (sadece android telefonlarda bulunmaktadır.)
• Kart Ayarları Yönetimi: Kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir, hesap özetlerinizi eposta ile alma talimatı iletebilir, kartınızı yurtdışında yapılacak işlemlere, sanal işlemlere, mail order/telefon işlemlerine açıp kapatabilirsiniz.
• Şifre Değişiklik İşlemleri: Kartınızın şifresini Maximum Mobil üzerinden belirleyebilirsiniz.
• Sektörel İşlemler Yönetimi (Sektör bazında işleme açma/kapama): Kartınızla, kuyum, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama sektörlerinde işlem yapılmasını engelleyebilir veya izin verebilirsiniz.

 
Kart Ayarları Yönetimi Alanından Ulaşılabilen Menüler


• Hesap özetimin e-posta ile gönderimi
• Kartı Geçici Olarak Kullanıma Açma/Kapama
• Otomatik limit artışı talebi iletme
• Limit değişikliği
• Mektup/Telefon Aracılığıyla Verilen talimatlı  işlemlere  (Mail Order &Telefon Order)’e Açma/ Kapama
• İnternet Alışveriş  İşlemlerine Açma/ Kapama
• Quasi-Cash (Nakit Benzeri) İşlemlere Açma/ Kapama
• Yurtdışı İşlemlere Açma/ Kapama

Kartımı sektör bazında işlemlere kapatabilir miyim?

​Kart detay sayfasında yer alan “Kart Ayarları” menüsünden Sektörel İşlemler Yönetimine tıklayarak kartınızı belirli sektörel işlem bazında kullanıma kapatabilirsiniz.

Kartımı şu an bulamıyorum, Maximum Mobil uygulamadan kartımı kullanıma kapatabilir miyim?

​İlgili kartınızı seçip “Kart Ayarları” menüsünden kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı menü üzerinden kartı kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 gün için yapılabilmektedir. Kartınızın kaybolduğunu düşünüyorsanız ve süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Çağrı Merkezimize ulaşarak kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatabilir/ kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.

Bankamatik kartımı uygulamada görüntüleyebilir miyim?

​İş Bankası müşteri aktivasyonu sonrası Bankamatik kartınız da kredi kartlarınız gibi otomatik listelenecektir.

Kartlarıma ait bakiye ve limit bilgilerimi uygulama üzerinden görüntüleyebilir miyim?

​Kartlarım ana sayfasından tüm İş Bankası kredi kartlarınızın toplam bakiye ve limit bilgilerine ulaşabilirsiniz. Dilediğiniz kartınızı seçerek ilgili kartınıza ait bakiye, limit ve borç bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Kredi Kartı borcumu uygulama üzerinden ödeyebilir miyim?

​Kartlarım menüsünden kart detayları, “Borç Öde” alanından kredi kartı borcunuzu ödeyebilirsiniz.

Maxipuan ve Maximil bilgilerimi uygulamadan görüntüleyebilir miyim?

Maxipuan, Maximil bilgilerinizi ve Maximiles özellikli kartlarınız için kullanabileceğiniz Toplam Maximil bilgisini “Kartlarım” menüsü altında görüntüleyebilirsiniz.

Kartlarımın hesap kesim tarihi ve son ödeme tarihlerini uygulamada görüntüleyebilir miyim?

​Kartlarım menüsünden dilediğiniz kredi kartınızı seçerek Kart detaylarından Hesap kesim tarihi ve son ödeme tarihi bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Uygulamaya yüklü kartımı mobil temassız işlemlerde nasıl kullanabilirim?

​Mobil temassız ödeme özelliği Android, 4.4.2 ve üzeri versiyon ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özellikli telefonlarda kullanılabilmektedir.
Dilediğiniz karta mobil temassız özelliği kazandırmak için ilgili kartın detaylarından, “Kart Ayarları” menüsüne giriş yaparak Mobil Temassız İşlemler butonuyla söz konusu özelliği aktif hale getirdikten sonra kart limitinizin müsait olduğu ölçüde (maksimum 1.000 TL ye kadar)  limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamatik kartlarınızı da Mobil temassız özelliğini aktif hale getirerek kullanabilirsiniz.
 

Maximum Mobil ile hangi kurumlara ait fatura ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirim?

​Maximum Mobil’i kullanarak İş Bankası kredi kartınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı ödeyebilirsiniz.

Maximum Mobil Uygulamasından Abone No. ile fatura ödeme

1. Fatura türünü seçiniz alanında fatura tahsilatına aracılık edilen kurumların uygun gruplanmasının olduğu görülür.


• Su
• Elektrik
• Doğalgaz
• İnternet ve TV
• Cep Telefonu
• Telekomünikasyon


2. Fatura bilgisinin doğru olarak geldiğini kontrol edin.
3. Fatura tutarına ilişkin komisyon bilgisini teyit edin.
4. Onay vererek işleminizi tamamlayın.

Maximum Mobil Uygulamasından Barkod ile fatura ödeme

1. Maximum Mobil uygulamasını açarak Parola ile giriş yapın.
2. Fatura Ödeme menüsünden "Fatura Ödeme" işlemini seçin.
3. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin.
4. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun.
5. Barkod okuma işleminin tamamlanmasıyla fatura bilgileri telefon ekranında yer alır.
6. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınızı onaylayın veya yenisini seçin, onay vererek işleminizi tamamlayın.

Yeni üretilen kartımı mobil temassız işlemlerde kullanmak için ne yapmam gerekir?
Kredi kartı başvurunuz olumlu sonuçlanır ve kartınız üretilirse kartınızın tarafınıza teslim edilmesini beklemeksizin anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamızda mevcut bir sözleşmeniz bulunuyor ise yeni üretilen kartınıza anında Maximum Mobil üzerinde görüntülenecektir. Kartınızın Mobil Temassız özelliğini aktif hale getirebilir tüm temassız okuyucusu bulunan işyerlerinde anında kullanabilirsiniz. Ayrıca Maximum Mobil üzerinden sanal kart oluşturabilir ve sanal kartınıza limit aktararak internet alışverişlerinde kullanabilirsiniz.
 
Biz kartınızı en kısa zamanda tarafınıza teslim etmek için çalışıyor iken siz de beklemeksizin bu şekilde Maximum ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.
Kartımın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdim ama daha sonra ilgili kartımla işlem yapıp yapamayacağımı nasıl anlayacağım?
Kartınızın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdiğinizde telefonunuza kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecektir ve aynı zamanda ilgili kartınızın üstünde (sağ üst köşede) yer alan mobil temassız ikonu pembeye dönecektir.
 
Mobil Temassız özellik tanımlama sonrası bildirim gönderimlerinde internet bağlantısı kaynaklı olarak aksaklık yaşanabilmektedir. Böyle bir durumda eğer şirket hattı kullanıyorsanız dış ağdan internete bağlanarak işlemi tekrar deneyebilir veya Bankamız Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.
 
*Kartınızın Mobil temassız özelliğini aktif hale getirdiğinizde kullanmak istediğiniz kartınızı Temassız işlemlerinizde kullanacağınız varsayılan kart olarak seçmeyi unutmayın.
 

 

Kartımın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirmek istiyorum, fakat hata veriyor. Ne yapmam gerekir?

​Mobil temassız ödeme özelliği işletim sistemi Android olan, 4.4.2 ve üzeri versiyona sahip telefonlarda kullanılabilir. Aynı zamanda telefonunuzun NFC özelliğe sahip ve mobil ödemeyi otomatik destekliyor olması gerekmektedir.

Maximum Mobil temassız işleminde MaxiPuanları kullanabilir miyim?

​İş Bankası temassız POS’u bulunan işyerlerinde Maxipuanlarınızı kullanabilirsiniz.

Maximum Mobil üzerinden gerek diğer banka gerekse İş Bankası kartlarımdan yapmış olduğum işlemleri nasıl görebilirim?

​Kartlarım ana menüsü altından “Uygulama Hareketleri butonu ile hem İş Bankası hem diğer banka kartlarıyla Maximum Mobil üzerinden gerçekleştirmiş olduğunuz işlemlere ulaşabilirsiniz. İş Bankası kartlarınız ile yaptığınız diğer işlemlere (plastik kartınız ile yapmış olduğunuz) Kartlarım sayfasından İşlemlerim menüsü ile ulaşabilirsiniz. Ancak diğer banka kartlarınız ile Maximum Mobil uygulaması dışında yapmış olduğunuz işlemlere erişememektesiniz.

Afiş okutarak bilet alımı alışveriş

1. Uygulamayı açın ve QR ile Öde menüsüne tıklayın yada Cinemaximum Menüsünden afiş okutma işlemini seçin.
2. Açılan kameraya sinema afişini okutun.
3. Film bilgileri ekrana gelir.
4. Talep edilen bilgileri (seans/koltuk/kişi vs.) ekrana girin.
5. Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kartı seçin.
6.  Satın alma işlemini tamamlayın.

POS cihazlarında nasıl mobil temassız ödeme yapabilirim?

​Kartınızın Mobil Temassız özelliğini açtıktan sonra telefonunuza kartınızı Mobil Temassız işlemlerde kullanabileceğinize dair bilgilendirme iletilecektir. İlk Mobil temassıza açma adımında telefonunuzun internete bağlı olması gerekmektedir. İlk açma adımından sonra telefonunuz internete bağlı olmasa da temassız alışveriş yapabilirsiniz.

 
1. Alışverişinizi yapıp kasaya geldiğinizde, kasiyere temassız ödemek istediğinizi iletin.
2. Tuş kilidini açmaya gerek olmaksızın, sadece telefonunuzun ekranını aydınlık konuma getirin. Telefonunuzu POS cihazı ekranına yaklaştırın.
3. 50 TL altı işlemlerde şifresiz, 50TL ve üstü işlemlerde POS cihazına kart şifrenizi giriş yaparak ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
 

Mobil Temassız işlem yaptım, işlemi nereden kontrol edebilirim‎?

​Kartlarınız ile gerçekleştirdiğiniz mobil temassız işlemleri kredi kartı detaylarında “İşlemler” menüsü altında görebilirsiniz. Maximum Mobil uygulamasında kartınızın mobil temassız özelliği ile yaptığınız işlemler mobil temassız ikonu ile gösterilecektir.

QR ile Ödeme Nedir?

​QR ile Ödeme internet bağlantısı ve kamerası olan iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarının kullanılarak, anlaşmalı üye işyerlerinin POS üzerinden, gazete, dergi, billboard vb. ilanlarında, broşür ve afişlerinde yer alan ürünlere ait QR kod okutulmak suretiyle alışveriş yapılabilmesidir.

Uygulamadan Cinemaximum sinemaları için nasıl bilet alırım?

• Uygulamadan Cinemaximum ana menüsüne giriş yapın.
• Filmler veya Sinemalar sekmesine giriş yapın.
• Gitmek istediğiniz filmi seçin.
• Bilet al butonuna tıklayın.
• Tarih, seans, bilet sayısı ve koltuk seçiminizi yapın.
• Ödemenin alınacağı kartınızı seçerek bilet alımınızı tamamlayın.
• Aldığınız biletleri Kartlarım menüsünde uygulama hareketlerim alanından görüntüleyebilirsiniz.

Nasıl QR ile ödeme yapabilirim?

​1. Uygulamayı açın ve QR ile öde menüsüne tıklayın.
2. Açılan kameraya reklam afişinde/dergide/broşürde yer alan QR kodu okutun.
3. Ürün bilgileri otomatik olarak ekrana gelecektir.
4. Talep edilen bilgileri (adet/renk vs.) ekrana girin.
5. Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kart seçin.
6. Satın alma işleminizi tamamlayın.

Maximum Mobil ile hangi kurumlara ait fatura ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirim?

Maximum Mobil’i kullanarak İş Bankası kredi kartınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı ödeyebilirsiniz.

Maximum Mobil Uygulamasından Abone No. ile fatura ödeme
1. Fatura türünü seçiniz alanında fatura tahsilatına aracılık edilen kurumların uygun gruplanmasının olduğu görülür.
• Su
• Elektrik
• Doğalgaz
• İnternet ve TV
• Cep Telefonu
• Telekomünikasyon
2. Fatura bilgisinin doğru olarak geldiğini kontrol edin.
3. Fatura tutarına ilişkin komisyon bilgisini teyit edin.
4. Onay vererek işleminizi tamamlayın.

Maximum Mobil Uygulamasından Barkod ile fatura ödeme
1. Maximum Mobil uygulamasını açarak Parola ile giriş yapın.
2. Fatura Ödeme menüsünden "Fatura Ödeme" işlemini seçin.
3. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin.
4. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun.
5. Barkod okuma işleminin tamamlanmasıyla fatura bilgileri telefon ekranında yer alır.
6. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınızı onaylayın veya yenisini seçin, onay vererek işleminizi tamamlayın.
 
Maximum Mobil üzerinden satın aldığım Cinemaximum sinema biletlerini nasıl görebilirim?

​Kartlarım ana menüsü altında yer alan “Uygulama Hareketlerim” butonunu tıklayarak  Sinema Biletlerim sekmesine erişebilirsiniz.

Maximum Kart
İş Bankası kredi kartı'na başvurmak için hangi belgeler gerekiyor?
Nüfus cüzdanınızın aslı ve fotokopisi,

Ücretli çalışıyorsanız;
Maaş bordrosu fotokopisi

Serbest meslek sahibiyseniz;
Gelir vergisi levhası fotokopisi
Meslek kuruluşlarında alınan üyelik belgesi fotokopisi

Emekliyseniz;
İlgili sosyal güvenlik kurumu tarafından adınıza düzenlenmiş kimlik belgesi fotokopisi
Kredi kartımı kaybedersem ne olur?
0850 724 0 724 nolu çağrı merkezimize ya da İnternet Şubemize kartınızın kaybolduğunu bildirmeniz yeterli!
Kredi kartımın manyetiği bozulursa ne yapmam gerekir?

​Öncelikle manyetiği bozulan kartın Şubemize teslim edilmesi gerekmektedir. Size en yakın şubemize, manyetiği bozulan kredi kartınızı teslim ederek yenileme talebinde bulunabilirsiniz.

İş Bankası kredi kartlarının diğer kartlara göre avantajı nedir?
- Kaybolma ve Çalınma Hasar Ödemesi
- Alışveriş Hasar Ödemesi
- Geri Ödeme Kolaylığı
- SOS Hizmeti (Kredi kartı geri ödemelerinde vadesiz hesapta para bulunmasa da yatırım hesabında bulunan likit fonların kullanılması suretiyle borcun ödenmesi sağlanabilmektedir.)
- Maxipuan ve Maximil kazanma imkanı
- Bankamatik kartları ile yapılan harcamalara Maxipuan kazandırılması ve bu puanların üye işyerlerinde harcanabilmesi
- Üst gelir düzeyine sahip müşterilere tahsis edilen özel kart tiplerimiz için ayrıca ilave sigorta, assistance , rezervasyon önceliği, indirim gibi hizmetler sunulmaktadır.
- Ülke çapında yaygın ŞUBE ve ATM ağı
- MaxiShuttle (İstanbul Atatürk ve İstanbul Sabiha Gökçen, Ankara Esenboğa, Antalya ve İzmir Adnan Menderes havaalanları ile ilgili şehirlerin sınırları içinde yer alan adresleriniz arasında ulaşımı sağlayan "MaxiShuttle" yaz aylarında da İzmir Adnan Menderes Havaalanı-Çeşme, Bodrum Havaalanı-Bodrum ve Dalaman Havaalanı-Göcek-Fethiye hatlarında da kolay ve konforlu transfer imkânı sunmaktadır.)
- Üniversite öğrencilerine yönelik İş'te Üniversiteli ürün paketi

Kredi kartına nereden başvurabilirim?
- Tüm şubelerimizden,
- www.maximum.com.tr, www.isbank.com.tr ve www.maximiles.com.tr sayfalarından,
- Bankamatiklerden,
- İnternet Şubemizden,
- 4402'ye "MAXIMUM TC Kimlik No" biçiminde SMS göndererek,
- 0850 724 0 724 Telefon Şubemizden
başvuru yapılabilir.

Kredi kartı için son ödeme tarihim nedir?
Başvuru formunda belirlediğiniz hesap kesim tarihinden 10 gün sonra son ödeme tarihi gelmektedir. (Geri ödeme dönemi içerisinde resmi tatil bulunması durumlarında söz konusu tarihler değişiklik gösterebilmektedir.)
Hesap özetine başka nereden ulaşabilirim?
İş Bankası İnteraktif Bankacılık hizmetimizi kullanıyorsanız hesap özetinize www.isbank.com.tr adresinden hesap özeti borcunuza ise en yakın şubemizden, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden, Bankamatiklerimizden ulaşabilirsiniz. Ayrıca İşCep ve İşWap uygulamalarını destekleyen cep telefonlarınızdan Dönem İçi İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz, internet şubemizden veya şubenize başvurarak kredi kartı hesap özetlerinin e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için şubenize, İnternet Şubemize veya Telefon Şubemize başvurmanız yeterlidir.
Kredi kartı ödemelerimi nerelerden yapabilirim?
İş Bankası'nın yurt geneline yayılmış şube ağından ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca Bankamatik, wap.isbank.com tr ya da PTT Şubelerinden; İş Bankası İnteraktif Bankacılık hizmetimizi kullanıyorsanız 0850 724 0 724 numaralı telefondan ve www.isbank.com.tr adresinden de kredi kartı borcunuzun ödemelerini yapabilirsiniz.
Maximum Fırsat nedir ve hangi işyerlerinde geçerlidir?
Maximum Fırsat, Maximum Kredi Kartınız ile, uygulamaya dahil üye kuruluşlarda vade farklı taksitli alışveriş yapma imkanı sunan bir uygulamamızdır. Satın aldığınız ürünün vade farklı satış tutarı aylık eşit taksitler halinde kredi kartından ödenmektedir.
MaxiPuan
İş Bankası kredi kartımla nasıl puan kazanabilirim?
İş Bankası kredi kartlarıyla (*) Maximum üye işyerlerinden yaptığınız alışverişler size üye işyeri tarafından belirlenen oranlarda MaxiPuan kazandırır. 1 MaxiPuan 1 TL değerindedir. (Örneğin; %5 MaxiPuan veren bir Maximum üye kuruluşundan yapacağınız 100 TL'lik alışverişinizde 5 TL değerinde MaxiPuan kazanacaksınız.)
Bunun yanısıra, ister yurtiçinde, ister yurtdışında (**) Maximum üye kuruluşları dışındaki işyerlerinden yapacağınız her 40 TL'lik harcamanız için 1 Kuruş değerinde MaxiPuan kazanırsınız.
Kazandığınız puanları yine Maximum üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerde anında para yerine kullanabilirsiniz.
(*) Visa yurtdışı kartlarımız hariç olmak üzere.
(**) Yurtdışında yaptığınız harcamaların karşılığı olan MaxiPuan'larınız, harcamalarınızın bize ulaştığı tarihteki İş Bankası gişe döviz satış kuruna göre TL'ye dönüştürülüp hesaplanır ve MaxiPuan'larınıza eklenir.
Biriken MaxiPuan'larımı nasıl kullanacağım?
MaxiPuanlarınızı Maximum üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerde hediye çeki talep etmeksizin anında para yerine kullanabilirsiniz.
Her Maximum üye işyerinde aynı oranda MaxiPuan mı kazanırım?
Hayır, her üye firma farklı oranda MaxiPuan ve taksit belirlemektedir.
MaxiPuan'larımı kullanmak için belli bir limite ulaşmam gerekir mi?
Hayır, gerekmez. MaxiPuan'larınızı Maximum üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerde anında para yerine kullanabilirsiniz.
Kazanılan MaxiPuan'lar kullanılmazsa ne olur?
Siz onları kullanana kadar portföyünüzde bekler. 




Maximum Kart'a Başvurun