Öncelikli olarak telefonunuz kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol edin. 120 saniye içerisinde hala SMS alamıyorsanız, tekrar SMS göndermek için tuşa basınız. Hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.
ÖNEMLİ BİLGİLER• Kullanıcı uygulamaya giriş işlemleri sırasında kullanacağı Parola Numarasını girecektir.
• Girilen Parola numarası;
1. Doğum yılı içeremeyecektir. Eğer aynı ise “Parolanız doğum tarihiniz ile aynı olmamalıdır.”
2. Ardışık rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız ardışık rakamlardan oluşmamalıdır
3. Tamamı aynı rakamlardan oluşamayacaktır. Eğer öyleyse “Parolanız aynı rakamın tekrarlarından oluşmamalıdır.”
4. “0” ile başlayamayacaktır. 0 ile başladığı taktirde “Parolanız “0” ile başlamamalıdır.”
5. Son şifre ile aynı olamayacaktır. Aynı olduğu taktirde “Parolanız son parolanız ile aynı olmamalıdır.”
6. Eğer girilen iki parola farklı ise, ”Girmiş olduğunuz Parolalar tutarsızdır. Lütfen tekrar giriniz.”
• Parolanın tamamının girilmesi zorunludur.
• Parolanız numarasında herhangi bir rakam girildiğinde önce rakam görülecek, hemen ardından maskelenecektir.
• Parola 2. Kez teyit amaçlı girilecektir.
Diğer Banka Müşterileri• Kullanıcının adı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının soyadı bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının TCKN bilgisi girilecektir. TCKN 11 hane olacaktır.
• Kullanıcının doğum tarihi bilgisi girilecektir, zorunlu olacaktır.
• Kullanıcının e-posta adresi bilgisi girilecektir ve ilgili alanın girişi opsiyoneldir.
• TCKN ve Ad ve Soyad bilgisi, doğum Tarihi doğru değil ise veya hatalıysa uygulama girilen bilgilerin hatalı olduğuna dair uyarı mesajını verecektir.